Auteur Topic: Rugzakkenopdracht  (gelezen 8436 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Rugzakkenopdracht
« Reactie #40 Gepost op: 6-03-2002, 00:08:00 »

Citaat

Ik heb de video nu nog niet terug bekeken, maar ik dacht me te herinneren dat ook Prince wel ff zijn mening naar voren bracht, of minstens een opmerking maakte.
Maar onze George, no way ... "his lips were sealed that evening"

Herbekijk de tape maar even.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #41 Gepost op: 6-03-2002, 00:09:24 »

Citaat

hey regi
als ik jou was zou ik stoppen met die dagboeken te lezen, believe me, daar word je echt niet wijzer van (imho)
just my €
vlaming

Ik geloof niet dat er in die dagboeken "onwaarheden" worden verteld. Deze dagboeken bevatten een praktisch onbruikbare informatie. Maar die keren dat je er toch iets kan uithalen (zoals bij Ellen ditmaal) denk ik dat het wel echt bruikbaar is en geen mollstreek-dagboek.
Indien deze dagboeken onwaarheden zouden bevatten, dan vraag ik nu wel aan Angela (die dit forum wel opvolgt) om deze dagboeken maar te schrappen. Dan heeft het geen zin meer.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 6-03-2002, 00:12:54 »
Citaat

Ik geloof niet dat er in die dagboeken "onwaarheden" worden verteld. Deze dagboeken bevatten een praktisch onbruikbare informatie. Maar die keren dat je er toch iets kan uithalen (zoals bij Ellen ditmaal) denk ik dat het wel echt bruikbaar is en geen mollstreek-dagboek.
Indien deze dagboeken onwaarheden zouden bevatten, dan vraag ik nu wel aan Angela (die dit forum wel opvolgt) om deze dagboeken maar te schrappen. Dan heeft het geen zin meer.

ze zijn zeer dubbelzinnig....ik lees ze soms nog eens, maar ik heb besloten er geen conclusies uit te trekken, heb ik ook vorig jaar niet gedaan btw.....degene die het toen deden zijn nooit bij de juiste mol geraakt......just a warning , omdat ik zie dat je de laatste tijd meer en meer info uit die dagboeken op 't forum zet......

cheers
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2002, 01:41:04 »

Citaat

Het spel ging te ver, maar achteraf is dat uitgelegd en heeft de organisatie de schuld op zich genomen.

Dit vind ik nog wel apart trouwens; ik dacht dat Prince met die excuses bedoelde: Excuses van Harry/Ellen richting de groep/jantien/karen...

Waarom zou de organisatie schuld op zich nemen; ze hebben dit van te voren willens en wetens bedacht; het was nog eens enorm leuk om te zien ook...
Dit zie ik liever dan een bloedstollend saaie port-opdracht.  ;)

Citaat

Ik geloof niet dat er in die dagboeken "onwaarheden" worden verteld.

Afgaan op vorig jaar; er werd gewoon glashard in gelogen (in het dagboek van de mol dan) bleek achteraf als je wist wie de mol was... Een voorbeeldje: Nico was als eerste aanwezig op Schiphol, in het dagboek vd mol stond dat hij (de mol) op de kandidaten toeliep...
De dagboeken van de kandidaten lijken me wel authentiek...

Citaat

Vind ik ook maarja, met zo'n belabberd forum moet de .nl-site moet toch wat doen om bezoekers te trekken.

Gr. B.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2002, 08:27:11 »

Citaat

Ik ga het toch ff opnemen voor Ocampa;
Er zijn best een aantal mensen (met name de wat zweverige types) die wanneer zij op reis gaan iets kleins van grote emotionele waarde meenemen (als talisman zeg maar), ik ken wel mensen die dat doen, en wanneer dan je rugzak geofferd wordt gaat zo iemand wel even door het lint denk ik.
Vanuit dat perspectief bekeken was gewoon die hele opdracht in opzet niet juist gekozen (en dan druk ik me nog zacht uit), het zet (de mogelijk hiertoe overgehaalde maar desondanks lachende Harry en Ellen) in een kwaad daglicht, en aangezien wij niet weten of er iets van emotionele waarde in de rugzak van bv Jantien zat, is het eigenlijk belachelijk dat zij de hele nacht heeft gedacht haar spullen kwijt te zijn.

Ik ben 't hier ook zeker mee eens. Ik denk dat veel kandidaten b.v. foto's van familieleden hebben meegenomen. Vooral de kandidaten die kinderen hebben (Jantien, Harry, John). En als die dan verbrand worden is 't nog maar de vraag of je ze nog ooit terug kan krijgen.

Verder denk ik niet echt dat je al je goede spullen gaat thuis laten. Je verwacht namelijk nooit dat je rugzak wel 'ns op de brandstapel zou kunnen belanden. Ik zou iig niet zover gaan denken als ik aan zo'n programma zou deelnemen.

Citaat
Vind ik ook maarja, met zo'n belabberd forum moet de .nl-site moet toch wat doen om bezoekers te trekken.

Ik moet 't gewoon efffe kwijt......dat forum op de .nl site is 't meest waardeloze forum dat ik ooit ben tegengekomen. Al na de eerste dag van haar bestaan heb ik besloten er nooit meer op te kijken. Nee, geef mij maar dit forum. Is toch veel interessanter en gezelliger!  ;)

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 6-03-2002, 12:25:31 »
"Tussen had ik toen maar... en zal ik later, ligt de kloof van het spijt" (Kees van Kooten). Je doet mee aan spel waarin valsspelen tot de regels behoort. Je weet dat er gesaboteerd, gelogen en bedrogen wordt. Dat hoort erbij. De kandidaten realiseren zich dat ook wel. Harry en Ellen hebben echt geen spijt. Spijt dat de rest zo reageert, dat wel.... De rest voert een show op, zoals Kirsten (of Kerstin, hoe heet ze nou eigenlijk) al zei, en als je een beetje gezond verstand hebt, weet je echt wel dat ze je spullen niet verbranden.

molzot

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #46 Gepost op: 6-03-2002, 22:03:59 »
Kerstin, geen kirsten (je had ook ff bij kandidaten kunnen kijken). zij was trouwens de enige die duidelijk vroeg: maar weten jullie zeker dat er bagage in de rugzakken zat oid. ik heb trouwens gelachen om george: dan moeten jullie beter liegen (wat zei hij daarvoor nou, en waarom heeft hij dan opeens dat zwarte dingetje uitgetrokken?)
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 6-03-2002, 22:10:22 »
Ik herinner me nu ook opeens dat Jantien gelijk zei: 'Maar dan zaten mijn spullen er niet in'.
Ik zie dit zelf trouwens niet als aanwijzing dat ze de Mol is, want volgens mij zou de Mol anders reageren. Maar ja, da's puur gevoelsmatig.

Offline Hugo

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 6-03-2002, 22:48:51 »
Ik vraag me af, wat had de redactie gedaan als zowel Ellen als Harry glashard hadden geweigerd om de opdracht uit te voeren, zelfs nadat ze waren toegesproken door Angele.
Ik neem toch aan dat ze dat scenario wel in gedachten hebben gehad. Of zouden ze ervan uitgaan dat iedereen er zo op "gebrand" is om de pot te verhogen dat ze de meest idiote dingen willen doen.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 6-03-2002, 23:06:41 »
Ik vermoed dat de programmamakers dan ook best tevreden zouden geweest zijn.
Dan zouden beiden extra verdacht worden vanwege "geen moeite doen om geld te verdienen".
Het enige echt slecht voor de programmakers zou geweest zijn dat Harry en Ellen alle vragen correct zouden beantwoord hebben.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 6-03-2002, 23:29:47 »

Citaat

Het enige echt slecht voor de programmakers zou geweest zijn dat Harry en Ellen alle vragen correct zouden beantwoord hebben.

Daarom hebben ze ook zulke moeilijke stukjes uit die brieven gehaald dat 't bijna niet goed te raden was. Zelfs de kandidaat waar 't stukje van was, wist dat zelf misschien niet eens meer. (zoals Karen die ook zegt dat 't eerste stukje van Kerstin is, terwijl 't van haar zelf is)

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 6-03-2002, 23:34:36 »
Tja vergeten is menselijk ... en omdat Karen hierbij tot mens is gepromoveerd gedevalueerd is zij dus geen Mol   ;)

Ocampa

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 7-03-2002, 09:27:09 »

Citaat

Ik ga het toch ff opnemen voor Ocampa;
Er zijn best een aantal mensen (met name de wat zweverige types) die wanneer zij op reis gaan iets kleins van grote emotionele waarde meenemen (als talisman zeg maar), ik ken wel mensen die dat doen, en wanneer dan je rugzak geofferd wordt gaat zo iemand wel even door het lint denk ik.
Vanuit dat perspectief bekeken was gewoon die hele opdracht in opzet niet juist gekozen (en dan druk ik me nog zacht uit), het zet (de mogelijk hiertoe overgehaalde maar desondanks lachende Harry en Ellen) in een kwaad daglicht, en aangezien wij niet weten of er iets van emotionele waarde in de rugzak van bv Jantien zat, is het eigenlijk belachelijk dat zij de hele nacht heeft gedacht haar spullen kwijt te zijn.

Dit is precies wat ik bedoelde! Alleen drukte ik me misschien wat ongelukkiger uit.