Nieuw tv-medium: Er zullen altijd sceptici zijn
--------------------------------------------------------------------------------
Irene Moors en Robbert van den Broeke (foto) zijn vanaf zondag 4 december te zien in het nieuwe programma Er is zoveel meer. Het medium Van den Broeke bezoekt samen met Moors graancirkels, doet readings bij mensen thuis, gaat in discussie met sceptici en bezoekt locaties met een nare historie.
Van den Broeke legt geestesverschijningen vast op camera. Irene Moors snapt er niets van. "Ik snap het niet als ik dingen op foto's zie verschijnen, ik snap het niet", aldus Moors bij Boulevard. "Ik wil het zo graag begrijpen, maar het is zoiets onverklaarbaars."
Van den Broeke: "Ik ben daarmee geboren, ik ben op de wereld gekomen daarmee. Als ik mensen zie of spreek dan hoor ik namen van overledenen. Die komen door. Ze vertellen hoe ze overleden zijn, ze vertellen situaties over de geschiedenis van mensen. Er gebeuren zulke extreme dingen via mijn gave, dat ik toch heel graag wil bewijzen dat mijn gave echt is en dat er veel meer is. Er zullen ook altijd sceptische mensen zijn, die zoiets hebben van: 'Het is allemaal doorgebrieft. Die jongen heeft een oortje in of Irene die regelt alles voor hem'. Dat is niet zo. Ik zweer dat op alle geesten de hier aanwezig zijn. Dan mogen ze me nu van het balkon afgooien."
Er is zoveel meer wordt op zondag 4 december tussen 21:00 en 22:00 uitgezonden bij RTL 4. Voorafgaand aan deze uitzending herhaalt de zender de concertregistratie Dancing with Jim. Deze werd eerder 's middags uitgezonden op zondag 20 november en scoorde toen 185.000 kijkers.
mediakrant.web-log.nl