Auteur Topic: Life & Cooking  (gelezen 2632 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Life & Cooking
« Gepost op: 24-04-2004, 12:21:03 »
Wat vinden jullie eigenlijk van Life & Cooking?
Ik vind het een goed en actueel programma!!  ::tandpastasmiley:: ::jaja::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Life & Cooking
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2004, 12:33:42 »
ik ben allergisch voor zowel carlo áls irene..... sorry.  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2004, 18:46:24 »
ik vind Carlo en Irene op zich wel  ::ok:: , maar ik vind het programma een beetje overdreven... Ik kijk er zelf nooit naar, twee uur vind ik iets te veel  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-05-2004, 16:05:23 »
Life & Cooking op tv

Zondag(vandaag dus) bellen we live met de winnaar van Idols, we praten over plastische celebrity make-overs met Marijke Helwegen, Nicoline van Enter geeft een schoenen-modeshow en Eloy zingt zijn nieuwste single!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2005, 13:19:12 »
Life & Cooking steunt Azië

De komende weken zal Life & Cooking zich inzetten voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië. Dat meldt de Life & Cooking website. In de uitzending van zondag en op de Life & Cooking site zal een veiling gehouden worden. Iedereen kan via SMS bieden op de leukste gadgets die het afgelopen jaar de revue zijn gepasseerd. Ook kan men op de meubels en decorstukken van Life & Cooking bieden.

"Dus heb je altijd al een leuke gadget willen hebben of vind je de bank helemaal enig! Dit is je kans…. Bieden dus. De opbrengst van de actie zal in z'n geheel aan giro 555 gedoneerd worden."

Nadat Life & Cooking afgelopen zondag geestenfotograaf Robbert van den Broecke voor de tweede maal had uitgenodigd, omdat na zijn eerdere optreden de reacties binnen gestroomd zouden zijn, zal Robbert van den Broecke aanstaande zondag 9 januari opnieuw te gast zijn. "Het houdt maar niet op. De reacties die op onze redactie binnenkomen naar aanleiding van onze gast van vorige week: Robbert van den Broeke. De redactie is overspoeld met honderden mailtjes, brieven en telefoontjes van mensen die iets gevoeld, gezien of gefotografeerd hebben. In verband met het ongekende succes van zijn twee voorgaande optredens zal Robbert aanstaande zondag opnieuw bij ons te gast zijn. Hij zal dan ingaan op een aantal bijzondere reacties van kijkers." Tot slot komt in diezelfde uitzending ook Chipz langs. Zij zullen hun nummer '1001 nights' ten gehore gaan brengen.

http://mediakrant.web-log.nl/log/1613070

Offline Tata

• Forumlid
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #5 Gepost op: 10-01-2005, 10:13:55 »
Ik vind dat Carlo en Irene zichzelf in dit programma een beetje te hoor inschatten. Ze gedragen zich alsof ze meer zijn dan ieder ander (Gasten, kijkes maakt niet uit ) Dat irriteert me.
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Sija

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 29-01-2005, 19:26:56 »
L&C valt me de laatste weken niks tegen. Vooral de aflevering waarin ze van de vloer een soort ijsbaan hadden gemaakt vond ik een erg leuke aflevering.  ::ok::

Een paar weken/maanden geleden had ik het eerlijk gezegd ook wel even gehad met L&C. Degene die elke week bij hun aan de tafel aanschoof was die vervelende Gerard Joling. Begrijp me niet verkeerd, ik heb verder niks tegen die jonge. Maar als hij elke week in hetzelfde programma op komt draven om de 'Popie-Jopie'-jongen uit te hangen heb ik het wel even helemaal gehad.  ::ohno::
Tis een Kwestie van Geduld

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 25-11-2005, 17:56:49 »
Nieuw tv-medium: Er zullen altijd sceptici zijn
--------------------------------------------------------------------------------
Irene Moors en Robbert van den Broeke (foto) zijn vanaf zondag 4 december te zien in het nieuwe programma Er is zoveel meer. Het medium Van den Broeke bezoekt samen met Moors graancirkels, doet readings bij mensen thuis, gaat in discussie met sceptici en bezoekt locaties met een nare historie.

Van den Broeke legt geestesverschijningen vast op camera. Irene Moors snapt er niets van. "Ik snap het niet als ik dingen op foto's zie verschijnen, ik snap het niet", aldus Moors bij Boulevard. "Ik wil het zo graag begrijpen, maar het is zoiets onverklaarbaars."

Van den Broeke: "Ik ben daarmee geboren, ik ben op de wereld gekomen daarmee. Als ik mensen zie of spreek dan hoor ik namen van overledenen. Die komen door. Ze vertellen hoe ze overleden zijn, ze vertellen situaties over de geschiedenis van mensen. Er gebeuren zulke extreme dingen via mijn gave, dat ik toch heel graag wil bewijzen dat mijn gave echt is en dat er veel meer is. Er zullen ook altijd sceptische mensen zijn, die zoiets hebben van: 'Het is allemaal doorgebrieft. Die jongen heeft een oortje in of Irene die regelt alles voor hem'. Dat is niet zo. Ik zweer dat op alle geesten de hier aanwezig zijn. Dan mogen ze me nu van het balkon afgooien."

Er is zoveel meer wordt op zondag 4 december tussen 21:00 en 22:00 uitgezonden bij RTL 4. Voorafgaand aan deze uitzending herhaalt de zender de concertregistratie Dancing with Jim. Deze werd eerder 's middags uitgezonden op zondag 20 november en scoorde toen 185.000 kijkers.

mediakrant.web-log.nl