Auteur Topic: Welkom Banana Mama!  (gelezen 295 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Welkom Banana Mama!
« Gepost op: 20-11-2005, 11:55:08 »
Banana Mama van harte welkom op de Expeditie Robinsonsite hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::
Zo kun je je inschrijven voor de Expeditie Robinson FANDAG!! Alle informatie over deze dag vind je [urlhttp://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er6-fandag]HIER[/url]!!

Tot ziens op het forum en misschien ook op de fandag!
er was eens......

Offline Banana Mama

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Platano powerrrrrrrrr
Re: Welkom Banana Mama!
« Reactie #1 Gepost op: 20-11-2005, 16:50:25 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Wat een welkom, direct mijn eigen topic, haha. En de vraag om iets te vertellen over mezelf. Nou, ik ben Els, 31 jaar, getrouwd met een dominicaan en samen hebben we een zoontje van bijna 4. Ik heb zelf anderhalf jaar op de Dominicaanse Republiek gewoond en ben sindsdien behoorlijk veranderd. Nou waren mijn ervaringen niet zo extreem als bij de Robinsonners, maar toch. Het leven op een strand onder de palmen zonder veel luxe dingen en zonder veel eten heb ik gekend. Wij hadden genoeg rijst, maar veel producten zoals chocola, cola en chips waren te duur, aangezien dat uit Amerika geimporteerd werd. Je betaalt dus geen dag salaris voor een Mars ofzo... Vind Robinson helemaal geweldig, vanaf de allereerste aflevering. Vooral de psychologische kant. Hoe mensen veranderen, positief en negatief, hoe ze elkaar beinvloeden en hoe ze in groepen functioneren boeit me elke week weer. Kwam van de week "per ongeluk" op deze site en een hoop vragen die ik had, werden er al beantwoord. Plus de mogelijkheid zelf vragen te stellen natuurlijk. Geweldig!! Dus ik zal regelmatig even inloggen. Onder de naam van Banana Mama, mijn favoriete cocktail uit de Dominicaanse. Bovendien ben ik dus zelf mama van zo'n half bruin "bananen-kindje", een half aapje, haha.

Hoop dat dit genoeg info is, zo niet, dan hoor ik de vragen graag!!

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welkom Banana Mama!
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2005, 23:23:42 »
Leuk dat je dr bent Banana Mama!.

Veel plezier hier op Realitynet,

Groetjes, Nicky