Auteur Topic: Welkom DADS!  (gelezen 316 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Welkom DADS!
« Gepost op: 1-11-2005, 11:20:53 »
DADS van harte welkom op de Expeditie Robinsonsite hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met deze spraakmakende serie en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op het forum!!
er was eens......

Offline DADS

• Forumlid
Re: Welkom DADS!
« Reactie #1 Gepost op: 1-11-2005, 22:15:22 »
thanks!

hmm iets over mezelf vertellen?

ik woon in Nederland maar ik ben van plan om dit jaar met mijn moeder naar America te verhuizen. ben zelf 16 jaar, was OOIT en reality fan maar dat is verandert (idols, big brother etc kijk ik niet meer) maar liefde voor ER is niet weggegaan. er is gewoon iets dat me dwingt te kijken.

ben zelf in Colombia geboren, zit op veel forums (meeste engelse) dus ik kan af en toe en spelfout maken (nederlands is niet mijn beste vak) ben erg verslaafd aan series zoals Angel, Buffy, X-files, Firefly (die genre) en hou van rock muziek(Green Day vooral) en horror films.

dat was het wel en beetje, ik kijk al en lange tijdje hier maar ik melde me nooit aan omdat ik op veel andere zit, heb me eigenlijk aan gemeld om Nicole en vraag te stellen en nu dat ik hier ook zit zal ik waarschijnlijk ook blijven.

groetjes, 

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2005, 15:02:01 »
Leuk dat je er bent, welkom :D

Neem ook eens een kijkje op de andere fora van realitynet en de offtopic sectie, gezellig  ::ok:: 

::joehoe::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2005, 16:40:20 »
Leuk dat je er bent, welkom :D

Neem ook eens een kijkje op de andere fora van realitynet en de offtopic sectie, gezellig  ::ok:: 

::joehoe::

en goed voor je Nederlands. ::ok::
gelijk even opvoedend bezig zijn ::trots:: ;) ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 9-11-2005, 16:42:28 door Stormpie »
er was eens......

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #4 Gepost op: 29-11-2005, 22:15:03 »
Ik wil je hartelijk welkom heten, op Realitynet en hun dochtersites.  ::bravo::  ::bravo::