Auteur Topic: Welkom Marieke0502!  (gelezen 295 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Marieke0502!
« Gepost op: 11-04-2006, 19:20:11 »
Marieke0502 van harte welkom hier op WieIsDeMol.com en de andere dochtersites van Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met het speuren naar de mol en alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welkom Marieke0502!
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2006, 08:20:06 »
Hoi Marieke0502 ik wens je van harte welkom op onze Dochtersite WieIsDeMol.Com.  ::zwaai::

Leuk dat je de weg naar Realitynet gevonden hebt en veel plezier met het zoeken naar de Mol.  ::ok::

Tot op het Forum of in de Chat.

Groetjes, Nicky.  ::bravo::

Offline Marieke0502

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2006, 21:58:43 »
hehe grappig, zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt, dat er alvast een topic word aangemaakt ;) cool

nou, ik ben dus Marieke, de 0502 staan voor mijn geboorte datum, namelijk 5 februari. ik ben 24, woon samen met mijn vriend en bij een groot fan van 'wie is de mol'
ik heb het forum opgezocht naar aanleiding van het overlijden van Frédérique, dit heeft me zo aangegrepen dat ik dacht de behoefte te voelen om erover te praten. bleek achteraf niet het geval, alleen lezen was voldoende voor dat moment ;)

mijn mol is Frédérique, dat was het in eerste instantie niet. ik dacht dat Mary-Lou het was omdat ik in interview met andere spelers foto's had zien staan, en op al die foto's ontbrak steeds hetzelfde gezicht, niet echt een solide motivatie, maar op dat moment genoeg. na de 5e aflevering met de rozen ben ik er anders over gaan nadenken. ik vond zowel Toine als Frédérique errug verdacht, maar de witte roos was het voor mij. en als je dan gaat terug denken vind je steeds meer kleine dingetjes die dan niet helemaal kloppen ;)

ehm ja, verder heb ik nog niet veel te melden ;)
bedankt en tot schrijfs

xx Marieke

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2006, 22:05:32 »
hehe grappig, zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt, dat er alvast een topic word aangemaakt ;) cool

nou, ik ben dus Marieke, de 0502 staan voor mijn geboorte datum, namelijk 5 februari. ik ben 24, woon samen met mijn vriend en bij een groot fan van 'wie is de mol'
ik heb het forum opgezocht naar aanleiding van het overlijden van Frédérique, dit heeft me zo aangegrepen dat ik dacht de behoefte te voelen om erover te praten. bleek achteraf niet het geval, alleen lezen was voldoende voor dat moment ;)

mijn mol is Frédérique, dat was het in eerste instantie niet. ik dacht dat Mary-Lou het was omdat ik in interview met andere spelers foto's had zien staan, en op al die foto's ontbrak steeds hetzelfde gezicht, niet echt een solide motivatie, maar op dat moment genoeg. na de 5e aflevering met de rozen ben ik er anders over gaan nadenken. ik vond zowel Toine als Frédérique errug verdacht, maar de witte roos was het voor mij. en als je dan gaat terug denken vind je steeds meer kleine dingetjes die dan niet helemaal kloppen ;)

ehm ja, verder heb ik nog niet veel te melden ;)
bedankt en tot schrijfs

xx Marieke

Een heel mooi gebaar voor Frederique Marieke, dat je Lid geworden bent van deze Site.

Leuk dat je je zelf hebt voorgesteld en een Reactie geplaatst hebt.  ::bravo::

Spreek je vast en zeker wel weer op het Forum.  ::jaja::

Veel Liefs, Nicky.  ::zwaai:: ::joehoe::