Auteur Topic: Welkom Willemtk!  (gelezen 508 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Willemtk!
« Gepost op: 24-05-2006, 15:25:52 »
Willemtk van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welkom Willemtk!
« Reactie #1 Gepost op: 24-05-2006, 15:34:53 »
Willemtk van harte welkom hier op Realitynet.  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met alles wat Realitynet te bieden heeft. 

Hopelijk tot ziens op ons forum! 

Groetjes, Nîcky  ::bravo::

Offline Willemtk

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-05-2006, 21:33:44 »
Bedankt voor het welkom. Even een kleintje over mijzelf. Ben van het mannelijk geslacht, zoiets met een aanhangsel en zo. Ben klein van stuk, 1.69, voor heden ten dage is dat klein. Eet zo'n beetje plantjes en nootjes en zo, geen dode dieren. Ook geen melk, want dat is voor babies. Ook geen kippemenstruaties en dan heb ik dat gehad. Ik beweeg me voort meestal op 2 benen of 2 wielen, soms op 3. En ook weleens op 6, want ik rijd soms wel schoolbus. Ik heb een yorkshire terriër die denkt dat zij een bouvier is. Verder loopt er hier in huis ook nog een vriendelijke dame rond. Sorrie voor de alleenstaande dames van koudganistan, geen kans. Tja, ik ben ook al een beetje niet meer piep. Mijn geboortjaar is 1963, dus reken maar uit. Het was ergens in oktober en het was iets met balansen en zo. Je kunt er je gewicht op zien. Ik ben weleens genietbaar, maar soms weleens niet ook. Maar ja, we hebben allemaal weleens ons humeur tegen, nietwaar? Ja, wat valt er verder te zeggen? Ik ben nogal filosofisch aangelegd. Kan leuk zijn, maar soms ben ik moeilijk jong

Offline Willemtk

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 25-05-2006, 21:34:13 »
Mijn moeder zei al toen ik nog wel piep was, denk toch niet zo ver door joh. Wat ben jij moeilijk. Maar ja, ik kan het niet laten. De geest is gewillig, maar ook een beetje slap. Als je ook op je 6e jaar begint van die vragen te stellen zoals, mam, hoe werkt een kerncentrale om 6 uur 's ochtends, en dan nog boos dat mijn moeder het niet wist, dan begrijp je wel dat ze me af en toe wel achter het behang had willen plakken. Maar ja, dan krijg je zo'n bobbel hè. Let maar even niet op mij, ik ben behooorlijk melig vanavond. Ik ben nogal aan het discusiëren geweest op dit geweldige forum. Komt een beetje daarvan. Wel mensen, veel plezier met het lezen van dit verhaal, en ben altijd in voor een babbel.

Groentjes en salaat,

Willem

Offline Willemtk

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2006, 21:36:41 »
Hoe zet ik op mijn profiel dat ik man ben en zo en mijn leeftijd. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het niet vinden. Kan iemand mij gidsen?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2006, 21:40:03 »
Links bij Ingelogd Als: Willemtk dan druk je natuurlijk op je naam en dan staat er links Forum Profiel informatie en daar druk je dan op en dan kan je alles veranderen of herstellen. ;D ;) Succes en Have Fun!

Groentjes, ;) Nîcky