Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 22884 keer)

Offline Janne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #120 Gepost op: 26-02-2002, 00:55:42 »
Er is me nog iets opgevallen in deze aflevering wat tot nog toe niet ter sprake kwam.  Angela zegt bij het begin van de aflevering iets in de trant van " ... en de mol blijft buiten beeld... ".  Op dat moment liet men de kandidaten zien die op een terrasje wat zaten te drinken.  Ik had toen de indruk dat er iemand net buiten het beeld viel, kan iemand eens checken of dit klopt?  

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 26-02-2002, 09:09:10 »
Citaat

Angela zegt bij het begin van de aflevering iets in de trant van " ... en de mol blijft buiten beeld... ".  Op dat moment liet men de kandidaten zien die op een terrasje wat zaten te drinken.  Ik had toen de indruk dat er iemand net buiten het beeld viel, kan iemand eens checken of dit klopt?  

doen we zeker......klinkt interessant.....!

de woorden van Angela zouden ook kunnen betekenen dat de Mol inderdaad na het missen van het geld naar een andere lokatie gelopen is om daar voor de neus van een andere kandidaat geld weg te nemen. de Mol zou dan buiten beeld aktief geweest zijn. ik denk dat vooral john & prince voor zo'n aktie in aanmerking komen

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #122 Gepost op: 26-02-2002, 09:53:59 »
En zo schrappen we dan misschien toch weer George. Die man kan zich verdacht gedragen, die man kan de hele pot in een ravijn storten en dan toch blijft ie zo schattig grappig.

Volgende aflevering weer een hittepetitterige uitspraak over een telefoonlijn. Harry zei het al heel mooi, die man gaat voor het geld. Maar hij doet het zo leuk...
Uiteindelijk is George bijna gedoemd om de verliezer te worden zo lijkt het. Keihard voor het geld gaan en er dan dus net naast komen te zitten.

De Mol blijft nog heel vaag... Ik vermoed al even niet meer dat er sprake is van een vrouw ofzo. Weet ook niet waarom, maar ineens lijken ze allemaal niet meer mogelijk. Behalve Ellen, maar die had ik al weggestreept en dan zag ik Harry wel erg geweldig dat geld scoren... En dan heb ik nog maar twee Mollen over. John of Prince...

Of scoorde Harry heel link een bedrag en besloot de helft weg te lazerstralen? Hmz... En van de vrouwen is er nog eentje die ik niet kan peilen. Miss Kerstin houdt me bezig...  

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 26-02-2002, 10:17:00 »
Citaat

Of scoorde Harry heel link een bedrag en besloot de helft weg te lazerstralen? Hmz... En van de vrouwen is er nog eentje die ik niet kan peilen. Miss Kerstin houdt me bezig...  

Harry komt niet in aanmerking voor zo'n actie den ik, liep heel snel naar Dick met z'n geld en bleef daar vervolgens rondhangen....Harry kun je dus schrappen uit het lijstje mogelijke mollen, Ellen is al een tijdje weg........

ciao
vlaming

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 26-02-2002, 15:55:35 »
Citaat

doen we zeker......klinkt interessant.....!

de woorden van Angela zouden ook kunnen betekenen dat de Mol inderdaad na het missen van het geld naar een andere lokatie gelopen is om daar voor de neus van een andere kandidaat geld weg te nemen. de Mol zou dan buiten beeld aktief geweest zijn. ik denk dat vooral john & prince voor zo'n aktie in aanmerking komen

groetjes
vlaming

Angela zegt niet dat de mol buiten beeld blijft maar haar exacte woorden zijn: "en vooralsnog lijkt de mol onzichtbaar".

Dit zegt ze helemaal aan 't begin van aflevering 3 als we de kandidaten zien die gaan zitten op 'n terrasje om te wachten totdat Angela de volgende opdracht komt uitleggen.

Dit is dus nog voor de geldwagenopdracht. Jouw theorie gaat dus helaas niet op Vlaming.

Waar de woorden van Angela dus wel op zouden kunnen duiden, is dat de mol nog niet bepaald actief is geweest en daarom onzichtbaar is gebleven. Of dat nog niemand de bewuste kandidaat als mol verdenkt.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 26-02-2002, 16:29:16 »
Citaat

Angela zegt niet dat de mol buiten beeld blijft maar haar exacte woorden zijn: "en vooralsnog lijkt de mol onzichtbaar".

Aha, da's iets helemaal anders......ik denk dat we dat moeten interpreteren als "de Mol wordt nog niet verdacht"

Citaat

Dit zegt ze helemaal aan 't begin van aflevering 3 als we de kandidaten zien die gaan zitten op 'n terrasje om te wachten totdat Angela de volgende opdracht komt uitleggen.
Dit is dus nog voor de geldwagenopdracht. Jouw theorie gaat dus helaas niet op Vlaming.

HAD ze het gezegd, dan kon het nog steeds gelden, immers Angela weet hoe de Mol een sabotage plant in een bepaalde opdracht

Citaat

Waar de woorden van Angela dus wel op zouden kunnen duiden, is dat de mol nog niet bepaald actief is geweest en daarom onzichtbaar is gebleven. Of dat nog niemand de bewuste kandidaat als mol verdenkt.

dat laatste zei ik ook net, dus het zal dat wel zijn  :) maw, Karen, Jantien, Ellen & John zijn NIET de Mol (op hen werd nl. gestemd na aflevering 2)

wie blijft over : George, Prince, Kerstin & Harry

groetjes
vlaming

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #126 Gepost op: 26-02-2002, 16:42:24 »
Hmmm, boude uitspraak Vlaming; het is niet omdat de mol actief is geweest dat het daarom ook opgevallen zou zijn.

Maar ik kan me wel vinden in je lijstje. Alleen wens ik Harry te vervangen door Karen. Een luidruchtige mol; 't zou eens iets anders zijn...

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #127 Gepost op: 26-02-2002, 21:24:45 »

Citaat

Prince merkt, zeer terecht op, dat het erg verdacht is dat Ellen haar naam in het ROOD op de weg stond, net als de woorden "HUP MOL". Ik meende ook de naam van Jantien te hebben gezien, alleen dan in het wit. Zijn er mensen die nog meer namen op de weg hebben zien staan?

Ik heb de naam van Karen zien staan (in het allerbegin). Prince stond ook ergens (onduidelijk te zien). Volgens mij stonden dus ALLE namen op het wegdek. ::)

I got that tunnel vision going through my  head

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 26-02-2002, 21:44:16 »
Citaat

Hmmm, boude uitspraak Vlaming; het is niet omdat de mol actief is geweest dat het daarom ook opgevallen zou zijn.

no worries knudde, ik ga me door die uitspraak niet laten (mis)leiden. je zal nu ondertussen wel weten wie ik verdenk ;)

cheers
vlaming