Auteur Topic: Tweede muzikale aanwijzing in schiffers.fm  (gelezen 14861 keer)

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Tweede muzikale aanwijzing in schiffers.fm
« Reactie #60 Gepost op: 22-02-2002, 10:30:18 »
als het muziekstuk zou moeten slaan op queen, vind ik dat we iets anders hadden moeten horen bv stem van de koningin of een ander nummer van queen.

Wat we horen is een stuk uit Bicycle Race, maar we horen ze niet zingen we horen enkel bellen van een fiets.

Heeft er iemand gelet of er iemand met de bel van een fiets ind e winkel belt. Ik ga onmiddelijk ff herbekijken.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #61 Gepost op: 22-02-2002, 10:50:37 »
Net herbekeken en helaas geen bellende deelnemers daar, maar er zitten wel bellen in de muziek bij de regatta, zou die opdracht dan door de Mol zijn verpest, maar kun je dara iets verpesten.. Dus weer een dead end

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 22-02-2002, 23:02:14 »
Als de muzikale aanwijzing iets zegt over de fietsopdracht uit aflevering 3, denk ik dat hij verwijst naar 't heel goed of heel slecht doen van die opdracht door iemand.

Ik vond 't wel opvallend dat zo benadrukt werd dat George zo goed z'n best had gedaan. Dit is natuurlijk wel onmols gedrag, maar misschien had hij kunnen weten dat door 't vele wisselen de opdracht toch niet te halen was. Als ik me niet vergis zegt Kerstin ook dat hij pas de laatste 2 keer dat hij fietste, 't echt goed deed. (dat kon dan ook, ze hadden toch al veel gewisseld) Als mol zijnde kon hij natuurlijk ook goed op de hoogte zijn over de afstand.

Als 't gaat om degene die 't slecht gedaan heeft, moet dat bijna wel Kerstin zijn. Zij verteld zelf en Karen zegt ook dat ze bijna niks gefietst heeft. En dat terwijl ze zo vaak fietste en dan wel 60 km per dag! Is wel mols gedrag natuurlijk.

Offline Tom_Tom-

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 23-02-2002, 12:44:13 »
John zou uit dit stukje naar voren komen. Vlak na het fragment zingen ze iets over Say John. En John fietste heel slecht als captain.

en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Offline Parrot007

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 23-02-2002, 15:41:41 »
mijn vermoeden is dat de muzikale aanwijzing iets te maken heeft met de volgende afvaller.
Ja , de deelnemers die eruit gaan krijgt een bandje mee , maar daar hoeft natuurlijk niets op te staan.dat kan altijd later nog.

als je aan bicycle denkt en het introfilmpje dan zou dat heel goed op dick kunnen slaan.

Mission Impossible ; Pamela ging op zn aussie naar benden en dat werd ook duidelijk in het introfilmpje van afl. 2.

Dus als ik het juist zou hebben dan zou 1 van de volgende aanwijzingen kunnen zijn ;

John ; iets met schapen
Prince ;iets met een kano (Kayak ?)
Harry ; Driving van The Cars ?
Ellen ; Fly like a bird - Nelly Furtado ?
Jantien ;
Kerstin ;
Karen ;
George ;

de laatste 4 heb ik nog ff geen idee van.vul maar aan als je wil.

Wij willen WIDM in 2004 !

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 23-02-2002, 16:00:45 »
leuk bedacht  ;)
maar als hetgeen wij te horen krijgen in derdaad het bandje is dat wordt meegegeven aan de deelnemers, kan het geen aanwijzing zijn over de volgende deelnemer die naar huis gaat. want dat weten de makers op dat moment ook niet. dus ik ga ervanuit dat de muziekaanwijzingen betrekking hebben op de mol.

maar vraag me nog niet hoe  :-/

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 23-02-2002, 16:35:27 »

Citaat

mijn vermoeden is dat de muzikale aanwijzing iets te maken heeft met de volgende afvaller.
Ja , de deelnemers die eruit gaan krijgt een bandje mee , maar daar hoeft natuurlijk niets op te staan.dat kan altijd later nog.

leuke vondst parrot007 & ik hoop dat je gelijk krijgt want ik zit met het probleem dat ik die muzikale aanwijzingen niet kan koppelen aan de persoon die ik verdenk ;)

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 23-02-2002, 16:43:22 »
dat is 't nou net! de aanwijzingen zijn een optelsom, en met slechts twee kom jer er gewoon nog niet uit!

Offline Parrot007

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 23-02-2002, 17:32:02 »
dan moet natuurlijk wel die muzikale hint pas in holland terug bedacht worden , anders gaat het verhaal niet op.

als je naar de intro's kijkt , die van afl 1 heb ik niet , dan zie je hetzelfde.
Valt 2 dingen in op ;

Prince met zijn kano.
Harry in het geblindeerde busje (wat is daarvan het kenteken ? hollands ? in ieder geval geen portugees)

Ook zie je Karen met een portofoon en dat is in een opdracht in afl. 4.
Dus als mijn theorie klopt , dan zouden we maandag middag bijvoorbeeld Mr Walkie Talkie met Be my boogie woogie moeten horen op Schiffers.fm.Dan gaat Karen er vrijdag uit.

Afwachten tot maandag dus. ;)

En ja Vlaming , ik kan die aanwijzingen ook nog niet koppelen.

Wij willen WIDM in 2004 !