Auteur Topic: Heeft Dick op Jantien gestemd?  (gelezen 1774 keer)

Offline BabyWatcher

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • watching you too!
Heeft Dick op Jantien gestemd?
« Gepost op: 23-02-2002, 03:43:23 »
Arme Dick, roemloos ten onder. Maar ik vraag me toch af op wie hij nu heeft gestemd, vooral als ik onderstaand gedeelte uit z'n dagboek lees op de officiële site waarin hij verteld over de opdracht met de geldwagen:

Jantien maakt zich even later verdacht toen zij niet in staat was John een straatje in te leiden waardoor hij, door slechts links af te slaan, iets verderop in die straat de ‘hoofdprijs’ van die dag in de wacht had kunnen slepen. John gaf aan dat hij steeds verkeerde kanten werd opgestuurd en uiteindelijk zelf maar is gaan zoeken. Ook ik snapte er niets van waarom Jantien John maar niet het bewuste straatje in kreeg. En natuurlijk liep hij uiteindelijk precies in tegenovergestelde richting. Waarom deed John dat? Antwoordde John Jantien wel duidelijk? Moest ik John ook als een verdachte voor de Mol zien?

Toen we ’s avonds in onze hotelkamers waren kwam Jantien e.e.a. nog eens uitleggen. Wilde ze daarmee de aandacht van zich afleiden? Volgens mij was er die dag overduidelijk een nieuwe kandidaat voor de Mol opgestaan t.w. Jantien.

* * *                        
Arggh... kunnen we hier nu uit concluderen dat Dick op Jantien heeft gestemd? Hij zei geloof ik wel in de 3e aflevering dat hij net zoals de vorige keer ervan overtuigd was dat de Mol een vrouw zou zijn.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Me, myself and I

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heeft Dick op Jantien gestemd?
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2002, 04:29:19 »
In aflevering twee uitte hij zijn vermoedens tegen George en Karen. Nu Jantien? Kunnen we hier iets mee?

When God created man, she was only joking!

Offline Tom_Tom-

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2002, 12:31:00 »
Hij heeft op een vrouw gestemd. Maar bij de mol gaat het altijd in groepjes: eerst alle mensen die op Karen hebben gestemd, dan alle mensen die op Jantien hebben gestemd, enz. Dick kwam als eerste en daarna een hele bubs die op karen had gestemd. Dus dan zou Dick ook op Karen hebben gestemd.

en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Offline broer

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2002, 13:12:34 »

Citaat

Hij heeft op een vrouw gestemd. Maar bij de mol gaat het altijd in groepjes: eerst alle mensen die op Karen hebben gestemd, dan alle mensen die op Jantien hebben gestemd, enz. Dick kwam als eerste en daarna een hele bubs die op karen had gestemd. Dus dan zou Dick ook op Karen hebben gestemd.
Dat is mogelijk. Hij zou ook de enige kunnen zijn in het 'groepje' dat op Kerstin heeft gestemd.

Achteloos...