Auteur Topic: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect  (gelezen 3068 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Gepost op: 5-05-2009, 21:40:42 »
Na Evita en Joseph in het najaar een zanger voor Di-rect. En ook K3 moet op zoek (K2 zoekt K3), ook in het najaar :)


De drie overgebleven bandleden van Di-rect, Jamie, Spike en Bas, maakten bekend samen met omroep BNN op zoek te gaan naar een nieuwe zanger.


De 9-delige serie zal vanaf 13 september op BNN te zien zijn. "Uiteindelijk bepalen wij wie er doorgaan en afvallen", vertelt Spike. "Er kan ook niet gestemd worden, we gaan echt op ons gevoel af. Als we de juiste zanger gevonden hebben denk ik dat we wel groter dan ooit kunnen worden."

Het programma zal van start gaan met een uitzending over tien jaar Di-rect. Daarna volgen vier 'docusoap'-afleveringen waarin Spike, Bas en Jamie steeds met twee kandidaten on the road gaan, zo meldt bnn.coenensandershow.nl

De verliezende kandidaten moeten direct weg, de winnende kandidaten zullen zich moeten bewijzen tijdens de laatste vier afleveringen. Ex-zanger Tim Akkerman stond op 10 april voor het laatst met de band op het podium. Hij verliet Di-rect om zich op zijn solocarrière te richten.

Radio-duo Coen Swijnenberg en Sander Lantinga zullen de zoektocht gaan presenteren.


Bron: oa De Telegraaf.nl
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #1 Gepost op: 5-05-2009, 22:40:43 »
Kan die band niet gewoon stoppen?

Weet nog de laatste keer dat ze in Enschede waren... Horden en Horden meisjes, niet ouder dan 16, geestelijk waarschijnlijk nog lager, gillend en schreeuwend op de oude markt... ::kots:: ::kots:: ::kots::
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #2 Gepost op: 13-05-2009, 12:38:06 »
Ik snap inderdaad ook niet dat ze er niet gewoon mee stoppen. Een band met een andere zanger is nep en niet authentiek. Maar goed, Di-rect doet het ongetwijfeld voor de knaken.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #3 Gepost op: 13-05-2009, 20:06:49 »
Een band met een andere zanger is nep en niet authentiek.

Volgens mij is BZN ook ooit van zangeres gewisseld en die gingen nog jaren succesvol mee dacht ik :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #4 Gepost op: 13-05-2009, 20:08:50 »
Volgens mij is BZN ook ooit van zangeres gewisseld en die gingen nog jaren succesvol mee dacht ik :)

Precies en dat geldt ook voor andere bands. Daarbij was deze zanger volgens mij ook weer niet zò gezichtsbepalend voor deze band.
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #5 Gepost op: 13-05-2009, 22:33:06 »
ikken de band niet eens ???
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #6 Gepost op: 13-05-2009, 22:38:48 »
ikken de band niet eens ???

Dat zegt genoeg. Niet over jou, over de band. Beter stoppen ze ermee.
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #7 Gepost op: 14-05-2009, 00:14:18 »
Precies en dat geldt ook voor andere bands. Daarbij was deze zanger volgens mij ook weer niet zò gezichtsbepalend voor deze band.

Bij een popband is het stemgeluid het belangrijkst, en ik vind dat je dat niet kan vervangen. BZN niet, Di-rect niet, niemand niet. Blah ik haat dit soort uitmelkerij.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar nieuwe zanger voor Di-rect
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2009, 22:28:22 »
Bij een popband is het stemgeluid het belangrijkst, en ik vind dat je dat niet kan vervangen. BZN niet, Di-rect niet, niemand niet. Blah ik haat dit soort uitmelkerij.

mwah dit is naar mijn mening een beetje kort door de bocht...BZN heeft na de wisseling nog steeds heel veel succes gehad en ik vind eerlijk gezegd Carola mooier zingen dan Annie.
Maar anderzijds zijn er ook groepen die het niet gered hebben...zoals bijvoorbeeld de Kast...maar daar was Syb dan ook echt het boegbeeld van.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!