Auteur Topic: Welkom leontien89!  (gelezen 503 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom leontien89!
« Gepost op: 29-01-2008, 15:28:07 »
leontien89 van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

De mollenjacht is weer begonnen !! Speur mee naar verborgen hints ::vergroot::  of maak de stemwijzer zodat je weet op wie je kan stemmen in de WIDM-pool :D Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :) Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         

Tot op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline leontien89

• Forumlid
Re: Welkom leontien89!
« Reactie #1 Gepost op: 1-02-2008, 11:11:25 »
Dank je wel! Gaat vast wel lukken om het hier naar mijn zin te hebben ;)

Ik zal wat over mezelf vertellen:

Ik ben Leontien, ben 18 jaar en woon in Vlaardingen. Momenteel ben ik eerstejaars studente Media & Entertainment Management op Hogeschool INHOLLAND in Rotterdam. Ik hou van zingen, dansen en musicals. Ben ik helemaal gek van. Ook kijk ik elke dag GTST en sinds kort ook ONM (Vanwege Juliette van Ardenne die er nu in zit). Natuurlijk ben ik vaste molkijker en vind ik het leuk om de mol te ontmaskeren! Hoop dat jullie nu een beetje een indruk van mij hebben gekregen ;)

X Leontien

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 1-02-2008, 11:42:05 »
Hee!!

Leontien! die ken ik :P  Gezellig!
Hoop dat je het hier ook leuk krijgt.

X

Offline JvB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 1-02-2008, 23:17:28 »
Dank je wel! Gaat vast wel lukken om het hier naar mijn zin te hebben ;)

Ik zal wat over mezelf vertellen:

Ik ben Leontien, ben 18 jaar en woon in Vlaardingen. Momenteel ben ik eerstejaars studente Media & Entertainment Management op Hogeschool INHOLLAND in Rotterdam. Ik hou van zingen, dansen en musicals. Ben ik helemaal gek van. Ook kijk ik elke dag GTST en sinds kort ook ONM (Vanwege Juliette van Ardenne die er nu in zit). Natuurlijk ben ik vaste molkijker en vind ik het leuk om de mol te ontmaskeren! Hoop dat jullie nu een beetje een indruk van mij hebben gekregen ;)

X Leontien

Dag Leontien! Welkom bij de club. Ik studeer ook MEM, zelfde locatie en zelfde jaar. Maar je zit in ieder geval niet in mijn klas  :P

Veel plezier hier!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2008, 19:10:42 »
Leontien ken ik ook wel van zien :D en vieffan jou ken ik ook hoor van zien ::jaja:: 8)