Auteur Topic: Welkom DBradio!  (gelezen 577 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom DBradio!
« Gepost op: 9-01-2008, 15:49:54 »
DBradio van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

De mollenjacht is weer begonnen !! Speur mee naar verborgen hints ::vergroot::  of maak de stemwijzer zodat je weet op wie je kan stemmen in de WIDM-pool :D Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :) Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         

Tot op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline DBradio

• Forumlid
Re: Welkom DBradio!
« Reactie #1 Gepost op: 28-01-2008, 23:37:11 »
Wordt er een speciaal topic voor je aangemaakt, maak ik er niet eens gebruik van! Sorry beste mensen! Bij deze wil ik graag dan nog de kans aangrijpen om mijzelf voor te stellen aan de andere gebruikers van het forum en de leden van de website!

Mijn naam is Daniel Bom, ondertussen alweer zo'n 19 jaren oud (en geloof me, ik voel me oud  ;D ) en werkzaam (wat heet 'werken') in de radiowereld. Zodoende kwam ik ook in aanraking met 'wie is de mol'. "Huh?" zullen een aantal van jullie denken; "via radio?" Ja, inderdaad! Even een korte uitleg: De wie is de mol podcast wordt (erg leuk en met veel humor) gemaakt door Joeri van Breukelen, dat is voor niemand van jullie nog een geheim. Joeri was een paar weken geleden druk zoekende naar een stem voor zijn jingles voor de podcast. Goed, waar begin je zo'n zoektocht? Simpel: Joeri is werkzaam voor een radiostation waar ik dus ook voor werk, en zodoende kwam hij bij mij terecht met de vraag of ik de jingels in wilde spreken. En geloof me of niet: ik had nog nooit, maar dan ook echt nog nooooooit een aflevering van 'wie is de mol' gezien! (sorry en een kusje voor de die-hard-fans  ;D ) Afijn: ik die jingels inspreken, en toch stiekem maar eens een afleveringetje van die serie gaan kijken...

Ik ben verslaafd! Wat een openbaring, wat een tof programma! Sinds het helaas ter ziele gegane 'kopspijkers' heb ik nooit meer zo uitgekeken naar een wekelijks terugkerend programma op de Nederlandse televisie als naar 'Wie is de mol'! Het klinkt misschien wat dramatisch allemaal, maar het heeft werkelijk waar een welhaast zuigende werking op je, een geniaal concept! En er vervolgens achter komen dat er nog een hele community bestaat, een ware fanclub (als ik ONS zo even mag noemen  ;) ) is al helemaal geweldig! Joeri wordt ondertussen gek van me, iedere week bel ik hem op om te ouwehoeren over het programma, over zijn (geniale, en da's niets te veel gezegd) podcast (en dat is NIET omdat ik de jingles in heb mogen spreken  ;) ) en over allerlei andere dingen 'die wel eens iets met 'Wie is de mol' te maken zouden kunnen hebben'.

Ik ga nog heel veel lol aan het programma beleven, en hoop jullie hier vaak te mogen ontmoeten!!

(owja: verder ben ik een heeeeuuuul gewone jongen hoor  :D )

Grtz,
DBradio

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 29-01-2008, 09:53:37 »
en toch stiekem maar eens een afleveringetje van die serie gaan kijken...

Ik ben verslaafd! Wat een openbaring, wat een tof programma!

::rofl:: geweldig!

ik luister nooit naar de podcast, geen geduld voor :-[ maar ga ik nu toch maar eens doen dan ;D

welkom! ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline DBradio

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 29-01-2008, 13:44:00 »
::rofl:: geweldig!

ik luister nooit naar de podcast, geen geduld voor :-[ maar ga ik nu toch maar eens doen dan ;D

welkom! ::bravo::

Geloof me, daar maak je wel geduld voor  ;) Hoe meer luisteraars, des te leuker!! (btw: waarom is dit topic compleet in winterse sferen? Zo koud is het toch niet?  :P )

Offline JvB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 29-01-2008, 14:42:12 »
Daniël!!!  :) :) :)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline DBradio

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 29-01-2008, 20:46:26 »
Daniël!!!  :) :) :)

Waaaaaaaaat?  ;D Ik mag je podcast toch wel ff spammen?  ;)

Iedereen ff een reactie plaatsen in het podcastforum die het met me eens is!!!  ;D ;D ;D

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 29-01-2008, 21:57:58 »
::zwaai:: :D