Auteur Topic: Welkom mcpdallas!  (gelezen 1350 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom mcpdallas!
« Gepost op: 8-07-2008, 11:55:46 »
mcpdallas van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! In het najaar begint Expeditie Robinson weer, hier zal dan van alles over te lezen zijn op het ER-forum, als je wilt kan je met de pool meedoen! :) In augustus vinden de Olympische Spelen plaats in Peking, ook hier is binnenkort een subforum over. Maar neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek en in de Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mcpdallas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom mcpdallas!
« Reactie #1 Gepost op: 9-07-2008, 05:08:21 »
Hallo,
Ik vond deze site terwijl ik op zoek was naar een TDF pool. Ik heb nog niet alle pagina's bekeken, maar het lijkt me een leuke site. Ik woon nu ruim 12 jaar in the US en volg alleen de nederlandse programmas die op www.omroep.nl staan of de paginas van de omroepen. Helaas staat Sportzomer er niet op, want dat lijkt me een leuk programma. Mijn favorite programma is "Wie is the Mol". Ik kan bijna niet wachten tot het 'savonds on het internet staat. Andere series volg ik niet zo. Ik kijk erg uit naar de Olympische Spelen. Hoewel ik nu een Amerikaans staatsburger ben, krijg ik toch weer kippevel wanneer ik Van Langen de 800m zie winnen. Ik heb ook alle wedstrijden van Nederland of het EK voetbal op TV gezien. Gelukkig domineren Amerika en Nederland in verschillende sporten dus is het kiezen van een favoriet vaak niet zo moeilijk.

Tot schrijfs on de forums

Marcel

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #2 Gepost op: 9-07-2008, 11:05:03 »
Hi mcpdallas ::joehoe::

Hallo,
Helaas staat Sportzomer er niet op, want dat lijkt me een leuk programma.

Je kan Studio Sportzomer De Avondetappe wel online bekijken hoor. Kijk maar eens hier... Of bedoelde je dat niet?
Geniet nooit met mate...

Offline mcpdallas

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-07-2008, 06:44:19 »
Dat had ik ook gevonden. Het zijn alleen kleine stukjes en niet de hele aflevering. Toch bedankt.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #4 Gepost op: 11-07-2008, 10:15:47 »
Dat had ik ook gevonden. Het zijn alleen kleine stukjes en niet de hele aflevering. Toch bedankt.

Nee hoor, niet alleen kleine stukjes. Als je bv 'avondetappe' in het zoekhokje invult en zoekt, krijg je links naar de hele uitzending van de avondetappe. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline mcpdallas

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 15-07-2008, 06:16:02 »
Dat ga ik dit weekend proberen. I'm now on the road....

Bedankt

Offline mcpdallas

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 27-07-2008, 21:40:58 »
De NOS heeft geen uitzendrechten voor het buitenland. Daarom was het niet meer mogelijk om de clips te zien.  :-[