Auteur Topic: Off topic :Het geluidsfragment bij Ferdi.  (gelezen 2024 keer)

malle pietje

  • Gast
Off topic :Het geluidsfragment bij Ferdi.
« Gepost op: 18-03-2003, 01:13:53 »
Maar als je je concentreert op 'Mijn tante woont in Marokko' kun je dat er ook in horen...

dus je wil zeggen dat ik compleet uit mijn nek lul berta...

ik wens u veel succes in uw verdere leven en hoop van ganse harte dat uw mol de mol is.

tav. op de hierbovenstaande 'samenvatting' er is nog een zin mogelijk: "Hij is de mol het is ferdi".. zowel normal als reversed

greetz MP







« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 13:33:51 door Han13 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2003, 01:22:53 »
dus je wil zeggen dat ik compleet uit mijn nek lul berta...

Nee zeker niet! Wat ik alleen wil zeggen is dat het niet echt goed te verstaan is, waardoor je bepaalde woorden weer net anders kan verstaan waardoor de zin weer heel andere betekenis krijgt. Dus je kan erg lang twisten over wat er nu exact gezegd wordt.

En ik denk niet dat het bewerken van het fragment zal helpen om het 'beter te verstaan', maar ik waardeer alles wat er tot nu toe gedaan mbt dat fragment enzo... :)








malle pietje

  • Gast
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2003, 01:25:32 »
ah zo... vandaar dat ik morgen zoals beloofd een meer toegankelijke versie ervan zal posten..
maar met een goede koptelefoon is het echt te horen nu al.. Ik heb helaas de mzzl dat ik een profi heb.. dus zal morgen voor het posten ff masteren ... had ik nu niet gedaan..

greetz MP en thanx voor je reactie.








malle pietje

  • Gast
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2003, 09:28:02 »
@Verdi

je moet het fragment ook niet aan doven voorleggen ! Of mensen met een lichte verstandelijke handicap!

Discussie is prima ... maar wel een beetje op niveau graag.

greetz MP







« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 09:28:44 door MP »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2003, 09:45:55 »
@Verdi

je moet het fragment ook niet aan doven voorleggen ! Of mensen met een lichte verstandelijke handicap!

Discussie is prima ... maar wel een beetje op niveau graag.

greetz MP

Ik hoop dat ik deze uitspraak verkeerd begrijp  ::)








Offline Striker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2003, 10:14:39 »
@Verdi

je moet het fragment ook niet aan doven voorleggen ! Of mensen met een lichte verstandelijke handicap!

Discussie is prima ... maar wel een beetje op niveau graag.
 
 
greetz MP
???Zullen we het gewoon bij het onderwerp houden en niet afdwalen, is allemaal zinloos !!

Striker
 :)









« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 10:16:02 door Striker »
And the STRIKER scores again........

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2003, 10:44:03 »
???  Dus dat wil zeggen... dat hij dus niet de mol is ofzo?

Ik heb geen flauw idee of ie de mol is. Ik weet alleen dat je niets kan concluderen uit deze achteruitgedraaide regel.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

malle pietje

  • Gast
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2003, 11:42:13 »
Ik hoop dat ik deze uitspraak verkeerd begrijp  ::)

Noop begreep je heel goed! maar zie ook Verdi's post daarboven...
ik heb toch zeker het recht om me door niemand hier in de zeik te laten zetten zeker...poets weder poets... ofwel hij die geeft moet kunnen nemen. En op puberaal niveau kan ik dus ook een aardige duit in het zakje doen.

Voor de mensen die wel geintresseerd zijn het nieuwe fragment staat online ... als je niet weet waar dan zie www.wieisdemol.be => ferdi: als dit klopt dan zijn we klaar.

Hiermee trek ik mij terug van dit forum,
ik ben over de mentaliteit van dit forum geenszins te spreken, dit geld uiteraard alleen voor de gebruikers ervan.. en zonder generaliserend te zijn uiteraard niet voor de meeste gebruikers. Mijn mollenjacht moet een plezierige jacht zijn.. want het enige wat telt bij de mol is het plezier wat je eraan beleeft...

Ik wens u allen veel succes bij uw mollenjacht en in uw verdere leven.

greetz MP









Offline Striker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #8 Gepost op: 18-03-2003, 11:49:49 »
groetjes







And the STRIKER scores again........

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #9 Gepost op: 18-03-2003, 11:58:27 »
Noop begreep je heel goed! maar zie ook Verdi's post daarboven...
ik heb toch zeker het recht om me door niemand hier in de zeik te laten zetten zeker...poets weder poets... ofwel hij die geeft moet kunnen nemen. En op puberaal niveau kan ik dus ook een aardige duit in het zakje doen.

Voor de mensen die wel geintresseerd zijn het nieuwe fragment staat online ... als je niet weet waar dan zie www.wieisdemol.be => ferdi: als dit klopt dan zijn we klaar.

Hiermee trek ik mij terug van dit forum,
ik ben over de mentaliteit van dit forum geenszins te spreken, dit geld uiteraard alleen voor de gebruikers ervan.. en zonder generaliserend te zijn uiteraard niet voor de meeste gebruikers. Mijn mollenjacht moet een plezierige jacht zijn.. want het enige wat telt bij de mol is het plezier wat je eraan beleeft...

Ik wens u allen veel succes bij uw mollenjacht en in uw verdere leven.

greetz MP

??? Het zal allemaal wel. Ik denk dat je spoken ziet ofzo... ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #10 Gepost op: 18-03-2003, 12:03:32 »
Mal Pietje

Je zal me wel niet geloven maar ik had het echt aan kennissen gevraagd.  ;D Waarschijnlijk vinden ze het niet fijn doof of verstandelijk gehandicapt genoemd te worden door jou maar daar komen ze wel overheen.

Misschien moet je toch eens proberen feiten en interpretaties gescheiden te houden. Het is immers nooit mijn bedoeling geweest je "in de zeik te zetten". Ik wilde slechts een theorie (empirisch) toetsen. Dat het resultaat van de toetsing je dan niet bevalt kan ik me voorstellen maar is nog geen reden om zo in een "slachtofferrol" te gaan zitten.

"Greetz" Verdi







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #11 Gepost op: 18-03-2003, 12:04:05 »
laten we het er maar op houden dat sommige wel iets in het fragment horen en anderen niet. moet kunnen toch..?








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.
« Reactie #12 Gepost op: 18-03-2003, 12:31:44 »
MP, trek het je niet teveel aan. Eigenlijk is er toch niets anders dan anders aan de hand? Ik bedoel: iemand vindt een aanwijzing richting een bepaalde kandidaat, sommigen zijn het er mee eens, terwijl anderen bij hoog en laag roepen dat het onzin is. Het is toch geen persoonlijke strijd die je moet voeren?

Persoonlijk ben ik wel blij dat er ook mensen zijn die helemaal niks in die fragmenten horen, omdat ik er zelf eigenlijk schrok hoe duidelijk ik het vond in de uitzending, toen ik de video nog eens bekeek.