Auteur Topic: Welkom Vennetje78!  (gelezen 584 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Vennetje78!
« Gepost op: 18-02-2011, 20:34:40 »
Vennetje78 van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Er wordt druk gespeculeerd wie de mol is in het elfde seizoen van het populaire programma Wie is de mol?

Expeditie Robinson is alweer afgelopen, maar hier op het forum discussieren we nog even door over het afgelopen seizoen van Expeditie Robinson.

Maar het is zeker de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen op Realityworld waar je mee kunt praten over de diverse realityprogramma's van over de hele wereld. ::ok::

Mocht je meer zin hebben om even helemaal off topic te gaan neem dan een kijkje in TV Algemeen, de Relaxhoek en in de Huiskamer.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vennetje78

• Forumlid
Re: Welkom Vennetje78!
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2011, 08:38:36 »
Hallo allemaal ,

Ik lees al een tijdje mee met het Wie is de mol forum en heb me nu ook aangemeld.
Ik vind het weer erg spannend wie de mol is. Ik dacht eerst Patrick; toen Pepijn, maar nu ben ik het spoor toch bijster. Is het dan toch Art, die zo zijn best doet om verdacht te zijn en daardoor misschien toch de mol is? Zou best een slimme tactiek kunnen zijn; als mol mollen om de verdenking van je af te krijgen?

Hoe dan ook, ik lees vooral nog even mee...

Groetjes

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2011, 08:40:19 »
Hoi Vennetje leuk dat je je hebt Aangemeld hier op WieIsDeMol.Com. ::zwaai::

Hele fijne tijd hier en ik zit ook op Patrick al vanaf het begin jammer he dat Pepijn eruit is nou zal mij benieuwen wie het nou echt daadwerkelijk is dit Seizoen!

Speculeer lekker mee!

Groetjes, Nicky!! ::zwaai:: ::zwaai::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2011, 20:50:27 »
Welkom hier op dit te gekke forum, Vennetje! Veel plezier bij het vervolg van de mol, en eventueel ook bij de andere onderdelen van dit forum!
Ich bin ein Bärliner!