Auteur Topic: [Theorie] Namen afleveringen wijzen naar de mol  (gelezen 60079 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Theorie] Namen afleveringen wijzen naar de mol
« Reactie #160 Gepost op: 6-03-2012, 20:51:00 »
Zo'n hint willen we denk ik niet meer vinden, toen was de lol er wel een beetje af (denk ik, was toen nog geen molloot.) Maar zoiets als de plusjeshint zou eventueel wel weer gevonden mogen worden. ::jaja::

Een duidelijke hint is altijd leuk om te vinden, zelf wil je hem wel in aflevering 1 vinden, maar als een ander hem vind is het minder leuk  ;D

Ik denk dat we er allemaal vrede mee hebben om zo'n duidelijke hint vlak voor de finale te vinden

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Theorie] Namen afleveringen wijzen naar de mol
« Reactie #161 Gepost op: 6-03-2012, 20:53:51 »
Een duidelijke hint is altijd leuk om te vinden, zelf wil je hem wel in aflevering 1 vinden, maar als een ander hem vind is het minder leuk  ;D

Ik denk dat we er allemaal vrede mee hebben om zo'n duidelijke hint vlak voor de finale te vinden

Dat is waar. Wil je een hint, wil je die echt zelf gevonden hebben haha. Liefst vlak voor de finale want dan waren de afleveringen nog spannend. Ben ook benieuwd wat er zou gebeuren als DE hint veel te vroegtijdig gevonden zou worden. Kijkcijfers? Deelnemers? Zou inderdaad een beetje jammer zijn.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Namen afleveringen wijzen naar de mol
« Reactie #162 Gepost op: 6-03-2012, 21:01:58 »
Ach, zelfs toen de Inge-hint was gevonden waren veel mensen nog niet overtuigd. Speculaties of er nog een vraagteken of een 'niet' zou komen e.d. Dat is het nu juist met widm: je weet maar nooit. Al zegt Art in afl 1 tegen een kandidaat: "Jij bent de Mol," dan nog trekken we dat tien weken lang in twijfel.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie] Namen afleveringen wijzen naar de mol
« Reactie #163 Gepost op: 6-03-2012, 21:41:42 »
Ach, zelfs toen de Inge-hint was gevonden waren veel mensen nog niet overtuigd. Speculaties of er nog een vraagteken of een 'niet' zou komen e.d. Dat is het nu juist met widm: je weet maar nooit. Al zegt Art in afl 1 tegen een kandidaat: "Jij bent de Mol," dan nog trekken we dat tien weken lang in twijfel.

Anne-Marie's "Ik wil graven" (gletsjer) in aflevering 1 en "Ik kan het niet lezen, jongens" in aflevering 3 (pim-pam-pet) zijn daar een goed voorbeeld van.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Namen afleveringen wijzen naar de mol
« Reactie #164 Gepost op: 9-03-2012, 13:52:40 »
Anne-Marie's "Ik wil graven" (gletsjer) in aflevering 1 en "Ik kan het niet lezen, jongens" in aflevering 3 (pim-pam-pet) zijn daar een goed voorbeeld van.

 ::ok::

Er is dus helemaal niks aan de hand met de hoofdletters als ik het goed begrijp? Of bedoeld als dwaalspoor? Ik vind het wel een beetje raar om willekeurig hoofdletters te gebruiken.