Auteur Topic: Welkom willlma!  (gelezen 777 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom willlma!
« Gepost op: 7-01-2012, 17:39:42 »
willlma van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

De Mollenjacht is weer van start gegaan!! Denk jij te weten wie de mol is doe dan mee aan onze WIDM Pool ::vergroot:: Ook kun je meepraten over deze serie op ons WIDM Forum :D en kun je er helemaal geen genoeg van krijgen bekijk dan ook eens de WIDM Vodcast met onze eigen JVB  ::ok::!!

Het seizoen mag dan wel voorbij zijn maar praat nog even gezellig mee na over Expeditie Robinson 2011 :)

Het is zeker de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen op Realityworld waar je mee kunt praten over de diverse reality programma's van over de hele wereld :)

Mocht je meer zin hebben om even helemaal off topic te gaan breng dan een bezoekje aan TV Algemeen, de Relaxhoek en in de Huiskamer.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline willlma

• Forumlid
Re: Welkom willlma!
« Reactie #1 Gepost op: 8-01-2012, 22:13:38 »
Hallo allemaal, ik ben wilma, gewoon met 1 L :-) Ik heb weer veel zin in de nieuwe serie "wie is de mol". Ik mag altijd graag via deze site het forum volgen. Vandaar dat ik me ook maar heb aangemeld. Misschien dat ik dan een keer mee doe in de discussie

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #2 Gepost op: 9-01-2012, 00:43:35 »
Hoi Wilma van harte welkom hier en veel plezier met het volgen van wie is de mol en je kan ook meedoen met de pool he had je die al gezien :D Groetjes, Nicky  ::zwaai::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3 Gepost op: 11-01-2012, 12:27:19 »
Hoi Wilma, welkom hier op dit forum en heel veel plezier op de verschillende topics!
Ich bin ein Bärliner!