Auteur Topic: RSC 30 - Roma, Italia || Il fuochi d'artificio  (gelezen 6807 keer)

Offline MitchK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • RN F1 Manager van 2024!
Re: RSC 30 - Roma, Italia || Il fuochi d'artificio
« Reactie #220 Gepost op: Gisteren om 20:24:38 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #221 Gepost op: Gisteren om 20:37:15 »
haiti en oezbakistan robbed!!!! had nigeria 18e staan. :-X  maar gefeliciteerd
chipsverslaafde <3

Online Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: Gisteren om 20:52:11 »
Gefeliciteerd Michael met je tweede overwinning! ::bravo::
🜃

Online Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #223 Gepost op: Gisteren om 21:14:19 »
Gefeliciteerd! Hij viel net buiten mijn top 10, maar zeker geen slecht nummer!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #224 Gepost op: Gisteren om 22:21:44 »
Gefeliciteerd Michael! Voor mij persoonlijk gewoon het beste en mooiste nummer!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: Gisteren om 22:38:13 »
Gefeliciteerd!
Volevo essere un duro

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #226 Gepost op: Gisteren om 23:17:37 »
Gefeliciteerd Michael90! Ik vond het nummer niets, maar goed gedaan  ;D ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #227 Gepost op: Gisteren om 23:28:09 »
Gefeliciteerd!  ::bravo:: Ik vond het ook niet veel, maar dat was de eerste keer dat jij won ook al zo, dus mooie traditie ;D
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #228 Gepost op: Gisteren om 23:55:10 »
Gefeliciteerd Michael90!

Iedereen die Mauritius punten heeft gegeven, dankjewel. Met name Brent voor de twaalfpunter. Leuk trouwens dat jij en Brtdm weer meededen  ::joehoe::

Volgende vrije editie stuur ik soso in, een deep cut van Omah Lay.

Offline michael90

• winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: Vandaag om 00:48:57 »
Bedankt allemaal voor de felicitaties en Lennart bedankt voor het organiseren!  ::bravo::
Het was weer eens wat anders, al denk ik wel dat velen niet heel blij waren met het land dat ze geloot hadden (inclusief mezelf)  ::rofl::
Had wel gehoopt nog eens te winnen, maar had niet verwacht dat het deze editie zou zijn. Vond mijn eigen nummer eigenlijk wat te veel views hebben om het te verdienen om te winnen, ondanks dat ik het wel een vrij goed liedje vind. Maar ik kon geen ander nummer vinden voor Nigeria waar ik zelf ook tevreden over was, dus uiteindelijk toch maar ingezonden.

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #230 Gepost op: Vandaag om 01:48:41 »
Iedereen die meedeed wil ik bedanken en Pac, Daisy, Gerritdebloempot,  LdHmolletje, SanderFMC, Nieky, Brtdm, B&W, Amethyst, MitchK, Fabiann en Brent voor de punten voor Guatemala en KingL voor de organisatie! ::bravo::  Krijgen we.nog de totaalscorelijst en leuke achterdeschermeninfo?   :D
...maar soms even niet :)

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #231 Gepost op: Vandaag om 06:42:23 »
Iedereen die meedeed wil ik bedanken en Pac, Daisy, Gerritdebloempot,  LdHmolletje, SanderFMC, Nieky, Brtdm, B&W, Amethyst, MitchK, Fabiann en Brent voor de punten voor Guatemala en KingL voor de organisatie! ::bravo::  Krijgen we.nog de totaalscorelijst en leuke achterdeschermeninfo?   :D
Er komt zeker nog een "epiloog", ik hoop dat later vandaag te kunnen doen!

Michael, in ieder geval gefeliciteerd met je overwinning!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: Vandaag om 09:53:49 »
Gefeliciteerd! Terechte winnaar, want ja ik had 12 punten gegeven. :)

Thanks Lennart voor de organisatie!!

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #233 Gepost op: Vandaag om 13:32:00 »
Winnaar terecht, de manier waarop we er zijn gekomen misschien iets minder overtuigend dan ik had verwacht. Maar dat neemt niet weg dat het beste liedje heeft gewonnen. Daarom dus mijn welgemeende felicitaties aan Michael90.

Uiteindelijk kan ik met deze top 3 wel leven.

Alleen moeten sommige van jullie ofwel naar de audicien, of je oren laten uitspuiten. :P

(In het kader: hoe kan ik dit over mij laten gaan)
Weer een verbetering, en mijn beste score tot nu toe. De sprongen zijn ook gewoon liniear, elke editie tussen de 20 en de 30 punten erbij... ik ben alleen wel bang dat de groei hier ophoudt. Mijn geluk aan verkregen landen kan niet eeuwig duren.

Even leek het erop dat ik met 3 "prijzen" er van door zou gaan. Gelukkig is daar maar eentje van overgebleven. Namelijk meer dan 100 punten.

Van de andere twee heb ik er een al gefeliciteerd, want hoe onrealistisch ook, ik maakte tot het einde kans op de overwinning.

De laatste is ook pas bij land 24 door mijn neus geboord, dat is de basic b award... wie die gewonnen heeft...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #234 Gepost op: Vandaag om 15:28:11 »
EPILOOG

Voor ik van wal steek allereerst mijn welgemeende felicitaties aan michael90 voor de winst met Nigeria!!  ::bravo:: ::bravo::

Ik vond dit geweldig om te doen! Ik realiseer me dat het niet helemaal vanzelf ging en dat ik dit misschien een beetje heb onderschat... maar het positieve hiervan is dat ik er heel veel van heb geleerd  ::jaja:: Bij de volgende edities moet het gewoon wel een stuk beter gaan toch?

Ik had vooraf het idee om een "all or nothing"-editie er van te maken.... nouuuu dat is gelukt!  ::rofl::
Ofwel: een superland loten of een land waar je weinig tot niks mee kunt... het kon allemaal. Toen ik echter het filmpje ging maken met de landen van het rad zag ik al dat een aantal mensen er niet blij gingen zijn... maar dat was de charme van dit idee vond ik, dus ben ik er mee doorgegaan.

Ik loottee uiteindelijk zelf Honduras... en daar was ik ook niet heel blij mee eigenlijk. Er was wel wat rock en metal uit Honduras te vinden, maar ik besloot het over een andere boeg te gooien. En dat is redelijk gelukt! Of je vindt het bagger, of je vindt het geweldig... ik kon in ieder geval niet meer stilzitten.

Hieronder de volledige scores! Je moet ze wel wat uitvergroten denk ik  ::tandpastasmiley::

Het samenstellen van de lijst met punten verdelen vond ik nog een dingetje. Want hoe houd je het zo lang mogelijk spannend?
Tot mij de punten van Mozambique opvielen. Die besloot ik dan ook als laatste te doen, de volgorde ervoor heb ik niet heel erg naar gekeken. Gewoon op de gok wat ingevuld... sorry Ierland en Oezbekistan dat jullie zo kort voor het einde nog bovenaan stonden!  ::schaam::

Nog een paar feitjes over dit songfestival:
- Na 8 inzenders van stemmen had het land van ondergetekende als enige nog geen punten;
- De eerste vijf landen die punten gaven aan Nigeria gaven allemaal 12 punten;
- Ik heb uiteindelijk wel de punten gehad van Colombia, maar dat had geen invloed op de Top 3;
- De deelnemer met volgnummer 13 kreeg automatisch Italië: had ik deze regel niet gehanteerd dan had de deelnemer Spanje (!) geloot;
- Met Belize, Kiribati, de Salomonseilanden, Paraguay en Tuvalu hadden we deze keer 5 debutanten!
- Haïti kreeg punten van liefst 18 landen, maar won dus niet. Nigeria kreeg punten van "slechts" 15 landen. Ierland en Italië kregen beiden punten van 17 landen.
- Als we een 29e en 30e deelnemer hadden gehad, dan hadden ze respectievelijk Denemarken en Nieuw-Zeeland geloot
- Ricardo was de eerste aanmelder... en had het geluk dat hij Ierland kreeg  ::tandpastasmiley::

Enfin, er zijn nog veel meer opvallende dingen te noemen. Maar feit is dat deze editie helaas alweer voorbij is!

Ik kijk al uit naar de volgende.... heb al twee ideeën. Eentje door een ander aangeleverd en eentje zelf verzonnen...  ::tandpastasmiley::
Medio oktober meld ik mij weer!

Dank jullie wel voor deze geweldige editie... tot gauw!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Liefs, Lennart

Online Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #235 Gepost op: Vandaag om 15:50:30 »
Was DRC ook niet een debutant? Ik kon geen eerdere deelname vinden namelijk.. (?)

En het schema klopt niet helemaal, want Mozambique, Paraguay en Uruguay hebben daar geen punten uitgedeeld. (en op  volgorde van eindnotering zou ook fijn zijn  ;) )
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 15:56:44 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?