Auteur Topic: Welkom IschaBijl!  (gelezen 1469 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom IschaBijl!
« Gepost op: 8-06-2013, 00:11:29 »
IschaBijl van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Waarschijnlijk wordt in deze tijd de nieuwe reeks opgenomen van zowel Wie Is... De Mol als van Expeditie Robinson en op beide boards wordt dan ook al flink gespeculeerd over het komende seizoen. Praat gezellig mee op beide boards!

Over andere realityprogramma's is ook flink gepost de afgelopen maanden. Neem daarom gerust daar ook eens een kijkje.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline BlijBlijBlij

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Welkom IschaBijl!
« Reactie #1 Gepost op: 8-06-2013, 08:23:37 »
Haha, nou ik ben dus Ischa. Ik ben 22 jaar en ik woon in het Gelderse Wolfheze!
Ik ben pas eigenlijk sinds kort in het Wie is de Mol? circus gerold. Ik heb heel veel uitzendingen van de afgelopen jaren teruggekeken op Uitzending Gemist en ik hoop volgend jaar (2014 dus) voor het eerst een hele serie op tv te kunnen volgen.

Mijn favoriete presentator van WIDM aller tijden is Pieter Jan Hagens, omdat hij gewoon altijd op een hele prettige manier bij mij overkwam.
Verder is het twaalfde seizoen in IJsland en Spanje (het eerste met Art) mijn favoriete seizoen aller tijden en dat kwam voornamelijk door het deelnemersveld waar ik me erg prettig mee voelde.
En wat er nog mag gebeuren van mij bij WIDM? Ik hoop dat ze nog eens een serie in Nieuw-Zeeland en Antarctica gaan opnemen. Nieuw-Zeeland is het (voor mij) mooiste land waar ik ooit geweest ben en Antarctica is nu nog het enige continent waar WIDM nog nooit heeft gedraaid. Wellicht vallen die twee bestemmingen ook met elkaar te combineren, dat ze misschien het grote gros van de reeks in Nieuw-Zeeland opnemen en dan de finale op de Rosszee met de ontknoping misschien op de Zuidpool! Want al de vlaggen die daar zijn, vind ik heel mooi symbolisch voor een programma dat zich over de hele wereld afspeelt!

Nou, ik hoop lekker veel op dit forum te kunnen zitten. Tot ziens guys! :)
« Laatst bewerkt op: 8-06-2013, 08:39:19 door IschaBijl »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2 Gepost op: 8-06-2013, 09:50:23 »
Welkom hier op dit forum, Ischa, en veel plezier bij de verschillende topics.
Ich bin ein Bärliner!

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #3 Gepost op: 1-07-2013, 01:13:47 »
Welkom Ischa   ::zwaai:: plezier ,hier  ::bravo::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?