Auteur Topic: Welkom barduif!  (gelezen 263 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom barduif!
« Gepost op: 19-01-2014, 12:52:08 »
barduif van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het nieuwe seizoen van Wie Is... De Mol is van start gegaan, en er wordt heel veel over geschreven. Praat gezellig mee op dit druk bezochte board!

Het seizoen van Expeditie Robinson is net afgelopen, maar er wordt nog nagesproken hier op het forum.

Over andere realityprogramma's is flink gepost de afgelopen maanden. Neem daarom gerust daar ook eens een kijkje.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline barduif

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom barduif!
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2014, 13:28:25 »
Het voelt net alsof ik mij bij zo'n verslaafden clubje heb aangemeld en nu moet zeggen: hi, ik ben Barbara en ik ben verslaafd. Haha..

Nu ben ik dat eigenlijk ook. Dus ik ben bij de juiste groep beland met andere molloten en kan wel enige therapie gebruiken. Ik volg de mol al bijna helemaal vanaf het begin en zit stiekem ook al jaren mee te lezen op dit forum. Het werd tijd om maar eens wat actiever mee te doen. Of het mij van m'n verslaving af zal helpen betwijfel ik maar ach, het is wel gezelliger om samen erover te praten;)

Ik vind de molserie van dit jaar een waar genot en zie dat ook de kandidaten steeds beter worden in het mol 'spelen'. Dat blijkt maar weer door de diversiteit aan hints die voor een ieder te noemen is. Soms gekmakend maar het houdt het iig lekker spannend!

Groetjes,
Barbara

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2014, 18:12:14 »
Welkom hier op dit forum, Barbara!
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2014, 19:19:33 »
Welkom ::zwaai::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela