Auteur Topic: Complimenten productie!  (gelezen 30488 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #80 Gepost op: 6-03-2017, 19:08:36 »
Een mooi seizoen, beslist!
Alle kandidaten waren zonder uitzondering prima geselecteerd. En allemaal hadden ze wel iets, dat me aansprak.
De opdrachten waren afwisselend en de meeste waren fijn om naar te kijken.

Eén van de leukste opdrachten vond ik het 'spreekwoorden uitbeelden".
De deelnemers hadden hier zelf ook kennelijk plezier in en dat brachten ze over op de toeschouwer.

Ik wil nog even een extra bedankje geven aan Imanuelle, voor de tranen met tuiten die ik door haar heb mogen lachen. En ook nog eentje extra voor Diederik, die, gezien zijn afvallersdagboek, vooral het lieve in zijn medekandidaten wenste te blijven zien, al werd hij tijdens de opnames soms belogen waar hij bij stond. Het zegt veel over zijn eigen karakter, denk ik.

Tenslotte: wanneer een televisieserie erin slaagt mij telkens op het verkeerde been te zetten, ervoor zorgt dat ik probeer uit te pluizen wat nu waar is en wat niet, dan hebben ze alleen al daarmee knap werk verricht, want de meeste tv-programma's hebben dat effect niet op mij!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #81 Gepost op: 6-03-2017, 19:12:41 »
Ook voor mij komt dit seizoen ongetwijfeld in mijn persoonlijk top-3.

Deze kandidatengroep vond ik geweldig, zoals ook Marisa al aanhaalde. De meeste opdrachten waren ook erg sterk (m.u.v. het geld in de hooiberg, het abc'tje en de schietopdracht). Daarnaast was de sfeer ook zeer uniek, wat ervoor zorgde dat ik in het spel gezogen werd! Tot slot denk ik bijna zeker te weten dat we te maken hebben met een zeer sterke mol ::bravo:: ::bravo::

Gefeliciteerd productie! Naar mijn mening zijn jullie weer boven jezelf uitgestegen!  ::ok::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Complimenten productie!
« Reactie #82 Gepost op: 7-03-2017, 18:04:51 »
Inderdaad, dit is best wel een heel goed seizoen. Geen gekke hints, er werd weer als vanouds gewoon gefocust op de opdrachten. Er zaten een aantal hele mooie opdrachten bij, mijn favoriet is denk ik toch Oaks Park in aflevering 2. De opdracht met de poppen vond ik heel goed, de papierfabriek ook, de spreekwoorden, Fort Rock. Ja. Mijn favoriete aflevering is aflevering 2, met drie prachtige opdrachten die mooi in elkaar overlopen.

Ook leuk dat we iets meer zien van de "bondjes" waar dit seizoen vrij rijk aan is. Die verdubbelaar aan het einde vind ik ook een hele mooie twist, maar die gaat wel duur uitpakken voor productie!

En niet te vergeten, een leuke kandidatengroep. Alhoewel dat eigenlijk elk jaar wel goed lukt (waarvoor sowieso complimenten). Maar dit jaar zat er voor mij eigenlijk helemaal niemand bij die ik niet zo leuk vond spelen. Diederik en Jochem vind ik gewoon erg leuke kandidaten, Imanuelle en Sanne beide een positieve verrassing, en Sigrid vond ik ook positief eruit springen. Enige jammere is dat Vincent zo vroeg moest vertrekken.

Ja. Mooi seizoen. ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #83 Gepost op: 7-03-2017, 21:40:26 »
Wat ik leuk vind is dat er niet zo veel gemold werd door de kandidaten waardoor de mol ook echt zijn best moet doen om te mollen en om onverdacht te blijven

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #84 Gepost op: 7-03-2017, 22:23:08 »
Wat ik leuk vind is dat er niet zo veel gemold werd door de kandidaten waardoor de mol ook echt zijn best moet doen om te mollen en om onverdacht te blijven

Klopt, dat gevoel heb ik eigenlijk ook heel het seizoen gehad. Vorig jaar had je Marjolein die wel heel opzichtig in de weg liep of verwarring probeerde te zaaien, maar nu had je 8 kandidaten die het altijd goed wilden doen (wat nog altijd niet lukt omwille van de chaos) en dan nog Jochem en Thomas. ;)

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #85 Gepost op: 8-03-2017, 08:42:27 »
Ik sluit me aan bij de groep mensen voor wie dit een top seizoen was! Zo goed dat ik voor het eerst de live finale en de fandag bij ga wonen :) Voor mij staat dit seizoen zeker op 1.

Leuke kandidaten, leuke opdrachten en een schitterend landschap. Waar ik erg van genoten heb is de groepsdynamiek. Leuk om te zien dat Thomas steeds meer ontspannen in de groep kwam te staan en van de groep steeds meer vertrouwen kreeg (terwijl ik als kijker dacht: Why? Hij verknalt alles!).  De verwarring onderling, het spel werd scherp gespeeld. En ondanks dat was er ook een goede sfeer in de groep.

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst. Maar of alles is wat het lijkt (wat tot zover het geval lijkt te zijn) of dat er toch nog een verrassing komt maakt me eigenlijk niet zoveel meer uit!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #86 Gepost op: 8-03-2017, 15:41:26 »
Ik vond het een prachtig seizoen weer. Het is gewoon voorbij gevlogen. Heel fijn dat er ook naar ons hier is geluisterd en er geen klaascfmol en kees closed hints meer inzaten.  ::bravo:: Al is er wel iets te goed geluisterd naar het feit dat we de Belgische mol leuker vonden  :P

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #87 Gepost op: 11-03-2017, 21:43:05 »
Het ligt misschien aan de goede Mol die we dit jaar hadden, maar ik vond dit 1 van de betere ontknopingsafleveringen van de laatste 3 à 4 jaren. Het leek na een halfuur weer vrij weinig te worden met molacties, maar we kregen daarna toch een halfuur vol molacties. Vond het aangenamer om te kijken dit jaar.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #88 Gepost op: 11-03-2017, 21:43:44 »
Geweldig seizoen, een van mijn favoriete aller tijden! Ga zo door! ::bravo:: ::love::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #89 Gepost op: 11-03-2017, 22:40:55 »
Absoluut mee eens! Top seizoen. Voor mij persoonlijk op nummer 2, na seizoen 13!  ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #90 Gepost op: 11-03-2017, 22:45:53 »
Absoluut een heel goed seizoen, knap na zoveel seizoenen. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Complimenten productie!
« Reactie #91 Gepost op: 11-03-2017, 23:09:22 »
Grote complimenten voor alle medewerkers van WIDM.
Dit jaar was geweldig, spannend tot het einde!
En zelfs wat meer tijd voor de verborgen hints,
één van de leukste onderdelen van het spel!
Hopelijk kunnen we alle aanwijzingen terug vinden op de website.

Bedankt voor 10 heerlijke weken, en succes met het volgend seizoen! ::bravo::


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Complimenten productie!
« Reactie #92 Gepost op: 11-03-2017, 23:29:13 »
Ik heb er weer van genoten. Op naar 2018!   ::bravo::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Complimenten productie!
« Reactie #93 Gepost op: 11-03-2017, 23:42:29 »
Ik heb er weer van genoten. Op naar 2018!   ::bravo::

Ik ben al aan het aftellen. Nog 301 dagen!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #94 Gepost op: 12-03-2017, 17:03:24 »
Net als in eerdere seizoenen vind ik de cameravoering, de kandidatenkeuze en de montage van grote klasse. Verder springen dit seizoen de volgende zaken er wat mij betreft in positieve zin uit.

Pluspunten
•   De aankondiging van de bekendmaking welke kandidaten mee zouden doen (mistig bos), vond ik erg goed bij WIDM passen.
•   De keuze voor de locaties vind ik buitengewoon sterk. Er zat voor mijn gevoel meer couleur locale bij de opdrachten dan de vorige keer. Daarmee komt het seizoen voor mij echt tot leven.
•   Bij een derde van het hele seizoen liepen de opdrachten in elkaar over: een noviteit die wat mij betreft gerust in komende jaargangen mag terugkeren.
•   Er zat veel vaart in de afleveringen, met een goede mix van spanning, humor en verdenkingen.
•   Ik vind het een evenwichtig seizoen wat betreft het inzetten van vrijstellingen en jokers: niet te veel, niet te weinig. De verdeling van de extra filmpjes en promo’s tussen de reguliere afleveringen is in mijn ogen bovendien goed, evenals het aantal verborgen aanwijzingen.

Het gevaar bestaat dat je dergelijke positieve punten voor lief neemt, maar ik neem mijn petje diep af voor alles wat de productie bedacht heeft en vervolgens voor elkaar heeft weten te boksen! Dat neemt niet weg dat er ook zaken zijn die naar mijn idee beter kunnen. Suggesties voor verbeteringen plaats ik in het desbetreffende topic.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Complimenten productie!
« Reactie #95 Gepost op: 12-03-2017, 18:49:29 »
Dit was gewoon een heel mooi seizoen. Leuke kandidaten, een goede mol, een zeer mooie locatie en bovengemiddeld goede spellen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #96 Gepost op: 12-03-2017, 20:11:46 »
Ik vind echt dat de productie teruggeslagen heeft. Zeker in de eerste twee afleveringen (met name in aflevering 2) was er veel spanning en ik vind het juist leuk als kandidaten niet van elkaar kunnen zien wat ze doen.

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #97 Gepost op: 12-03-2017, 20:47:38 »
Ik vond dit misschien wel het slechtste seizoen ooit. Kan ook komen omdat de bijna perfecte Vlaamse mol nu terug is.

Maar de ontknopingsaflevering (buiten de hele TROS familiedag er omheen) vond ik wel goed. Goede montage van die terugblik op alle afgevallen kandidaten, zo mag het hele seizoen wel gemonteerd worden. Dus kandidaten die praten in voice overs over het spel, ipv over het landschap.

En er werd goed bij veel opdrachten stilgestaan wat de Mol heeft uitgespookt. Dat is in het verleden wel eens anders geweest.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #98 Gepost op: 12-03-2017, 20:59:11 »
In zijn totaliteit veel beter en spannender dan vorig jaar!