Auteur Topic: Welkom Jermolito84!  (gelezen 114 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Jermolito84!
« Gepost op: 12-02-2024, 21:10:28 »
Jermolito84, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol! Expeditie Robinson is inmiddels afgelopen, maar op dit board kun je nog napraten  :). Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op Play4, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Jermolito84

• Forumlid
Re: Welkom Jermolito84!
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2024, 19:32:43 »
Jermolito84, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol! Expeditie Robinson is inmiddels afgelopen, maar op dit board kun je nog napraten  :). Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op Play4, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::

Dank voor dit welkom! :-)

Mijn naam is jeroen.

de eerste reden dat ik lid ben geworden is voor het programma Wie is de Mol? Ben al groot fan sinds de eerste seizoenen en vind het leuk om te lezen hoe andere mensen denken over het programma en het huidige seizoen. En natuurlijk om te lezen of ik iets gemist heb wat anderen wel is opgevallen.

Ik reageer zo nu en dan met mijn theorie en hoor graag hoe anderen daar dan over denken.

Er zijn een aantal andere programma's die ik graag kijk zoals expeditie Robinson, de Verraders, Masked Singer en keek graag naar The Voice. Hoewel ik moet zeggen dat deze programma's minder interesse wekken dan ze eerst deden en kijk dit dan ook vaak met doorspoel functie ;-)