Auteur Topic: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen  (gelezen 67791 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #300 Gepost op: 10-03-2025, 10:59:03 »
Het zal met een gekozen mol wel meer een uitdaging zijn om de hints erin te verwerken; dat is begrijpelijk. Met het bagagelabels is het goed te herleiden naar de mol. In ieder geval dat je op een spoor kunt komen. Dat vind ik prima als hint. (duidelijke aanwijzing, maar geen mol-spoiler)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 10-03-2025, 11:04:24 »
Ik hou me nooit met die hints bezig. Volgens mij kan je voor elke kandidaat net zo'n overzicht van hints maken achteraf. Dit dus, ja:

En van die hint van het kamernummer (cijfers opgeteld 19 maken = de letter S van Stijn), daar zakt helemaal mijn broek van af. Hoe vaak zal het niet zijn voorgekomen dat een kandidaat op een kamer sliep waarvoor dezelfde rekensom te maken is.

Offline Momferdina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #302 Gepost op: 10-03-2025, 15:37:26 »
In de eerste aflevering op het dak heb je een vooruitblik op het dak van de eliminatie en dan spreekt Rik de zin "wie is .... de mol" waarbij de woorden "de mol" door een ander worden uitgesproken. Was dit nu de stem van Stijn en een hint??
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...