Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 4112 keer)

Offline Chardo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #20 Gepost op: 28-02-2025, 17:04:16 »

Gegroet Molenaars,

Binnenkort organiseren we editie 9 van Wie is de Discord Mol?! Een spelconcept waarin 6 deelnemers gedurende 4 weken tegen elkaar strijden, op zoek naar... je weet wel. ;) De opzet is zoals we die kennen van Wie is de Mol Online?: elke week voeren de kandidaten opdrachten uit, in het weekend maken ze een test over wie zij denken dat de Mol is, waarbij degene met de minst goede antwoorden moet vertrekken. Nieuwe spelelementen, mindgames, extra opdracht lagen en een gepaste thematiek toebehorend aan het land van keuze, allemaal fijn aangekleed in een net jasje van biechtkamers, kandidatengesprekjes, een kijkers-lounge en afvallershotel.

Deze editie zal 16 maart van start gaan en duurt tot en met 13 april. Mocht je mee willen doen of heb je vragen over het spelverloop, activiteit, Discord zelf, contacteer mij dan hier PM of in de DM van Discord onder dezelfde naam. Dit is de link naar onze server: https://discord.gg/Xz59Bjsm

Hartelijke groeten en misschien tot snel  ::vergroot::

Offline Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 4-03-2025, 20:52:16 »
O wat is het rustig op het forum! Ik mis de molduels zoals andere jaren, volgens mij is er nooit eerder zó weinig discussie geweest over wie het is. :\'( Echt jammer. Ik kan alleen maar hopen dat we in de finale nog verrast worden!  :)

Ps. Ik vond het lastig om een geschikt topic te vinden om dit kwijt te kunnen, verplaats maar indien dit niet hier past!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2025, 23:37:12 »
Oh, dan gooi ik er nog een leuk bericht in.

Ranomi en Ferry zijn vorige week de trotse ouders geworden van een dochter, die de naam Livia (Weertman) heeft gekregen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 23-04-2025, 23:25:18 »
Stijn is vervangen in de reclame voor Ben.

Het gaat nu over mayonaise....