1. Duitsland: Als voorstander van verre locaties heeft dit seizoen mij zooooo verrast. In coronatijd, zo'n sterk seizoen neerzetten.. Chapeau! De thema's klopten, de beste mol tot nu toe (in mijn ogen), de openingsopdracht waar alles kon veranderen, de kandidaten waren leuk. Dit naderde (of is) perfectie!

2. Vietnam: Voor mij de leukste kandidatengroep. Bizarre twist dat er nog geen mol was. Heel sterk seizoen!
3. Mexico: Underrated seizoen. Vooral door alle humor die erin zat tijdens de opdrachten en door de kandidaten. Ook heel veel in thema en de start in de graven!

4. Griekenland: Ik had de mol niet door, bijzondere twists, goed thema.
5. Italië: Leuke thematiek, veel humor en een sterke mol.
6. Zuid-Afrika: Top begin met elf kandidaten en de hangaar. Ik ben hierdoor, nog meer dan Argentinië, verliefd geworden op dit programma.
7. Thailand: Ook gewoon erg goed, leuke kandidatengroep. Toch mist het nog een bepaald gevoel. Misschien omdat ik het maar één keer heb gezien en andere seizoenen (zeker de oudere) vaker.
8. Argentinie: Goed begin van de reboot! Niks geks, niks bijzonders. Gewoon heel sterk!
9. Arizona: Ik vond dat er veel meer uitgehaald had kunnen worden. De USA is een geweldig land, maar ik vond het wat tegenvallen.
10. Canarische Eilanden: Twee halve seizoenen, weinig bijzonderheden. Jammer van de molswitch. Ik miste ook de thematiek t.o.v. andere seizoenen.