Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Tsja.... wat is het doel van de kandidaten heimelijk filmen op zo'n overdreven ingewikkelde manier, en ons teasen met een mysterieuze persoon achter de camara. Dat kun je je ook afvragen...Ik probeer daarom echt even buiten de bekende kaders te denken. Door Lavezzi een beetje te laten mollen, kunnen de makers een leuk grapje uithalen met Nathan. Dat zou op zichzelf kunnen staan, los van een eventueel molschap. Anderzijds zou ik het dan een minder sterke twist vinden. Op voorhand zou ik niet uitsluiten dat een dertienjarige geen geheim kan bewaren. Zo zwaar is het nu ook weer niet, als het grote publiek er niet vanuit gaat dat je iets weet. Zeker als je Nathan zelf nog even in de rechtbank laat vertellen dat Lavezzi van niets wist.
Degene achter de camera uit afl1 lijkt wel een vrouw…Maar het gekke is: Rik zegt duidelijk dat dit de mollicitaties zijn; “de sollicitaties voor het molschap” zegt hij nog specifiek.Dat betekent dat de mol nog niet gekozen is. Dus die kan ook niet achter het glas staan filmen… zou gek zijn als dit nu wel het geval blijkt.
Het kan natuurlijk zijn dat Rik dit zegt om te legitimeren waarom de kandidaat daar zit, terwijl de mol toch al gekozen is.Niets is wat het lijkt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
898 gasten en 24 vaste bezoekers