Auteur Topic: Callbacks en oude molhints  (gelezen 1227 keer)

Offline garfreek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Callbacks en oude molhints
« Gepost op: 15-11-2025, 11:13:57 »
Er zijn zoveel momenten die me doen denken aan oud seizoenen. Sommige super obvious (Ellie Lust in Porto!!) Het lijkt me leuk om die in een topic te verzamelen en samen lekker herinneringen op te halen!

Er zijn er ook een paar iets subtieler die me doen denken aan oud mollenstreken die me zijn bijgebleven!

1: Jurre laat zich net als Dennis begraven, dat was een officiële geheime aanwijzing want de mol zit graag onder de grond.

2: We zien iemand af gaan in een school. Deed me denken aan Kind grote actie in de Japanse High school.

3: Volgende week zien we de kandidaten op rij staan. Het ziet er net zo uit als de geheime aanwijzing van 2005. De cijfers  4 en 5 waren toen groter. D.+E en ernaast stond een mol. DE MOL.

Hebben jullie nog meer van dit soort herkenbare momenten gezien? Wat verwachten jullie dat ze nog uit gaan halen? Zwevende oud kandidaten hoofden op een muur, de complete Maya kalender die perfect uitlijnt, catchphrases die je naam spellen..... ::rofl::

Offline Molzkovicz

• Forumlid
Re: Callbacks en oude molhints
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2025, 14:48:40 »
Bij de lasergame in aflevering 3 keren diverse characters uit eerdere seizoenen terug: de blacklightballerina uit het klooster (seizoen 21), de pop uit het pretpark (streamingseizoen), de gemaskerde persoon van de marktopdracht en de pop van de ‘I see you’-opdracht in een hotel (seizoen 25) en wellicht ook de piccolo uit seizoen 16.

De afleveringtitels passen tot nu toe steeds duidelijk bij een opdracht uit de desbetreffende aflevering: ‘Ik ben de Mol’ (rechtbank), Een lesje geleerd (school) en Een duister verleden (lasergame in een donkere fabriek met eerdere akelige WIDM-personages). De titels kunnen natuurlijk óók slaan op de Mol, maar wellicht wordt daarvan nu afgeweken.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2025, 15:12:50 door Molzkovicz »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2025, 23:31:02 »
In aflevering 4 zit er een hint, die rechtstreeks naar het Höfdi house in Reykjavik leidt, de plek waar de pot compleet werd leeggetrokken.

Toevallig, al ben ik daar niet zeker van, ook de 4e aflevering.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2025, 23:32:35 »
In aflevering 4 zit er een hint, die rechtstreeks naar het Höfdi house in Reykjavik leidt, de plek waar de pot compleet werd leeggetrokken.

Toevallig, al ben ik daar niet zeker van, ook de 4e aflevering.
Correct, dat was aflevering 4  ::jaja::
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline NepetaLeijon27

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 6-12-2025, 18:26:45 »
1. In het originele seizoen in Portugal moest er ook port worden geproeft en vaten worden verplaatst.
2. In aflevering 4 moesten er zakken worden gedropt in 3 vakken met een joker, mingeld en geld respectievelijk. Dit doet me persoonlijk denken aan de finale van het originele seizoen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5 Gepost op: 6-12-2025, 19:31:45 »
Dat was toch het opduiken van flessen met bedragen?

Die grot zou vanavond weleens in de aflevering kunnen zitten.

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Angela Groothuizen comeback
« Reactie #6 Gepost op: 13-12-2025, 01:07:21 »
Ik vind de grote vraag van deze finale waar ik als het goed is nog niemand over heb gehoord...

Komt Angela Groothuizen nog voorbij. Zij is tot nu toe de enige oud presentator die nog niet is langsgekomen.
Iets zegt me dat we haar nog gaan zien, Mede ook doordat zij de Mol destijds presenteeerde in Portugal en ze al meerdere interviews heeft gedaan dit seizoen mbt het jubileum. Ook zagen we haar met de andere 3 ex presentatoren bij het televizier gala om de ring uit te rijken.

Nu Art en Pieter Jan zijn langsgeweest zou ik het een hele grote gemiste kans van de productie vinden mochten ze Angela niet overvliegen voor de finale.

Wat denken jullie?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Angela Groothuizen comeback
« Reactie #7 Gepost op: 13-12-2025, 01:23:49 »
Grappig, datzelfde vroeg ik mij laatst ook af.

Ik hoop op een glansrol voor Angela in de finale.
Misschien mag ze eens de parachutesprong overdoen van de overgebleven kandidaten (springen naar vak verliezer(s)-winnaar-mol?  ;)

En wat serieuzer: het zou mooi zijn als er een herinnering van Karel van de Graaf terugkomt, denk ik. Hij maakte het spel als presentator echt spannend, vond ik destijds.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 13-12-2025, 09:35:40 »
Ik moet meteen aan dit fragment denken!

Vanaf 20:25:
https://youtu.be/B7nEohHTYW8?si=28dGDdcXy2fRCL9y

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 13-12-2025, 10:51:04 »
Als de oud presentatoren terug komen met een opdracht waar ze zelf aan meegewerkt hebben zou dit een hele mooie zijn  ::ok::

En....uit het seizoen van mol Kim, ook een jubileumseizoen. Zo is de cirkel rond. 

Edit: We zien ook maar 2 opdrachten  in de vooruitblik.....
« Laatst bewerkt op: 13-12-2025, 10:56:44 door Marimol »

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 13-12-2025, 12:05:30 »
Het zou zeker een mooie afsluiter van het seizoen zijn. We gaan het zien...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #11 Gepost op: 13-12-2025, 12:24:40 »
Twee topics samengevoegd
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 13-12-2025, 13:03:04 »
In de vooruitblik zie je dat iemand die speedboot bestuurt. Loes zegt hier ook' blijven zingen'.
In seizoen 4 in Canada moesten de kandidaten ook blijven zingen tijdens hun reis met een bus.
Zou Angela die speedboat besturen.

Offline marvin

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 13-12-2025, 14:25:45 »
Grappig, datzelfde vroeg ik mij laatst ook af.

Ik hoop op een glansrol voor Angela in de finale.
Misschien mag ze eens de parachutesprong overdoen van de overgebleven kandidaten (springen naar vak verliezer(s)-winnaar-mol?  ;)

Dit zou ik echt zo vet vinden als ze dit zouden doen, zou het echt helemaal compleet maken. Zeker omdat de oorspronkelijke poging mislukt is.
Maar ben een beetje bang dat het een gillende fans ontknoping op de plek van de live finale wordt.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.