Auteur Topic: wieisdemol.com na 19 april offline?  (gelezen 10331 keer)

aggie

• Gast
Re:wieisdemol.com na 19 april offline?
« Reactie #80 Gepost op: 10-04-2002, 23:12:20 »
Kenner, alles leuk en wel, maar spammen om het spammen vinden we hier niet zo geweldig. :(

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #81 Gepost op: 10-04-2002, 23:12:45 »

Pauze , zalig , maar verveel me het apelazerus hier,  geen id wat ik anders zou moeten doen dan hier blijven spammen  ???

MvG , Kennz

( en die van daisy , hmm ja, ben niet in de zeep stemming nu )

Je zou lekker naar bed kunnen gaan, en stoppen met dat irritante spammen, als je je toch verveelt...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #82 Gepost op: 10-04-2002, 23:14:25 »
Hmm ja, of ik kán eens een goed boek pakken , maar hier is het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezelliger,  toch ?

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #83 Gepost op: 10-04-2002, 23:17:32 »

Hmm ja, of ik kán eens een goed boek pakken , maar hier is het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezelliger,  toch ?

MvG , Kennz

Ja ga lekker verder in Jip & Janneke deel 3 :)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #84 Gepost op: 10-04-2002, 23:20:12 »
Die is momenteel uitgeleend  :'(

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #85 Gepost op: 10-04-2002, 23:38:27 »

Lijkt me wel leuk 2 widm's door elkaar, kijken wie het nog een beetje kan relativeren dan :D

De psychiatrische inrichtingen zullen weer te klein zijn binnenkort... Benieuwd wanneer de NOS het als nieuwsitem zal brengen.  ;D
Ik hoor het al zeggen: Vlaming, Blackmollie, Doris en Han13 zijn na de x-ste WIDM reeks met ontwenningsverschijnselen opgenomen in het plaatselijke zenuwcentrum!  :P

ambijans (die natuurlijk komt bezoeken dan, spreekt voor zich)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #86 Gepost op: 10-04-2002, 23:40:51 »

Kenner, alles leuk en wel, maar spammen om het spammen vinden we hier niet zo geweldig. :(

Het woord spammen moet je in dit geval niet te serieus nemen aggie. Ik moet blijbaar nog gewoon wat wennen aan het forummen. In de chat duw je na iedere regel op send , iets was op het forum dus op mensen zijn/haar zenuwen gaat werken , zal proberen er in het vervolg rekening mee te houden hoor...

MvG , Kennz