Poll

Welke mol serie was et leukst?

serie 1 NL (deborah als mol)
0 (0%)
serie 2 NL (Nico als mol)
1 (3.7%)
serie 3 NL (?? (george?) als Mol)
26 (96.3%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Auteur Topic: Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?  (gelezen 4174 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2002, 23:16:55 »

Want het was zeker een leuke serie en het land was adembenemend.


weet je toevallig nog in welk deel van australië er werd opgenomen?







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2002, 23:36:47 »

weet je toevallig nog in welk deel van australië er werd opgenomen?
Nee, niet meer precies, helaas.
Volgens mij hebben ze echter wel vrij veel gereisd.

Het eindigde in ieder geval in Sydney, bovenop de Harbour Bridge.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #22 Gepost op: 19-04-2002, 12:53:56 »

weet je toevallig nog in welk deel van australië er werd opgenomen?

Heb nog aantal afl (stuk of 6) op video (kan dan wel ff zien welke locaties aan bod zijn gekomen!). Als ik 'n keertje tijd heb...







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #23 Gepost op: 19-04-2002, 12:56:38 »

Heb nog aantal afl (stuk of 6) op video (kan dan wel ff zien welke locaties aan bod zijn gekomen!). Als ik 'n keertje tijd heb...


moest je dat willen doen!!!! maar misschien bestaat er wel 'n website waar alles opstaat? blijft de off website eigenlijk online staan ??







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

  • Forumlid
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #24 Gepost op: 19-04-2002, 13:35:41 »
Hier kan je al iets vinden vlaming. http://www.wynen.yucom.be/  Beschrijving van de opdrachten, ... staat er, en hier en daar ook de plaats waar het zich afspeelt.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #25 Gepost op: 19-04-2002, 14:04:42 »

Hier kan je al iets vinden vlaming. http://www.wynen.yucom.be/  Beschrijving van de opdrachten, ... staat er, en hier en daar ook de plaats waar het zich afspeelt.


bedankt voor de link imka !!







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #26 Gepost op: 19-04-2002, 14:08:15 »
Ow sorry, ik wist nie dat er al zo'n poll was (heb em nog nooit gezien) zal ik em vergrendelen?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #27 Gepost op: 19-04-2002, 15:53:26 »

Ow sorry, ik wist nie dat er al zo'n poll was (heb em nog nooit gezien) zal ik em vergrendelen?


Och dat hoeft toch niet, hier kunnen we gewoon 'n keuze maken tussen de drie Nederlandse series en die andere poll is 'n soort overall poll, waarbij je op alle series die wij tot nu toe konden volgen kunt stemmen.  :)








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #28 Gepost op: 19-04-2002, 17:50:24 »
De eerste was natuurlijk wel het origineelste, want toen 'schrok' je zeg maar bijna nog toen ze moesten bungeejumpen, nu weet je zeker dat er zoiets wel in zit, bungeejumpen, parachtutespringen, paralellen, abseilen, etc... Altijd een paar van die niet-voor-hen-met-hoogtevrees dingen, en altijd een paar met hoogtevrees die dan verdacht kunnen raken... Maar goed ik dwaal af, ja, ook de partners die 1 afl langskomen verwachten we onderhand wel, en ik was nu eerder verbaasd dat de kandi's hadden gehoopt dat ze al hun bagage mee mochten nemen, dan dat ze maar heel weinig in mochten pakken. :)
Maar toch, natuurlijk, vind ik 3 het leukste, nee, ook niet vanwege de locatie dus, goh, wat zeur ik toch, ja hoewel ik wel in Portugal ben geweest en nooit in Austr of Schotland, maar toch, deze serie vind ik gewoon het leukste omdat ik nu veel verslaafder ben dan vorige jaren (toen het toch ook al vrij erg was...), dit jaar is het eerste jaar dat ik het op internet fanatiek volg, ja ik had wel al internet hoor, maar ja, nu was ik ook helemaal weg van Prince toen die er nog in zat, en dat had ik vorig jaar en daarvoor ook niet, echt zo'n favoriet. Vond het wel jammer dat Yvonne niet had gewonnen omdat zij voor het meeste geld had gezorgd (zal ik nu ook weer jammer vinden als Jan10 wint), maar goed, tja, ik vond de kandi's nu leuker, of lette daar gewoon meer op, en de sites zijn allemaal ook zo superleuk...!  :D








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #29 Gepost op: 19-04-2002, 17:59:10 »

Hier kan je al iets vinden vlaming. http://www.wynen.yucom.be/  Beschrijving van de opdrachten, ... staat er, en hier en daar ook de plaats waar het zich afspeelt.

Voor nog meer info stuur je misschien best een pm naar Robbieazerty, de maker van de website. Hij passeert al eens op dit forum, dus... zal je hem al wel eens te pakken krijgen!

Grtz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #30 Gepost op: 23-04-2002, 21:01:40 »
haha, niet te geloven eigenlijk he. Die site ben ik begonnen ten tijde van de 2e Vlaamse Mol. Maar ik zit op een andere server en kan het niet meer veranderen. Was net zelf nog es gaan kijken of er na een half jaar eigenlijk nog bezoekers geweest waren en nu zie ik ineens dat ie hier vermeld werd. hihi.
Ennieweej, die site wordt dus niet meer verandert, er staat nog wel info over de 1e reeks op m'n andere site (maar dan in't Engels).

Ik kan btw niet kiezen tussen reeks 1 of 3. Reeks 1 was voor mij nog helemaal nieuw (de eerste mol die ik gezien had) en 3 was ook zo goed.








Offline Marleen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #31 Gepost op: 24-04-2002, 18:56:52 »
De leukste?

Deze natuurlijk. Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik me weinig herinner van de voorgaande twee.

Echter, ik weet nog wel dat ik de groep die ze keer hadden een stuk leuker vond dan de voorgaande twee.

En dan is George er natuurlijk nog  ;).








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #32 Gepost op: 24-04-2002, 22:36:10 »

Deze natuurlijk. Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik me weinig herinner van de voorgaande twee.

Echter, ik weet nog wel dat ik de groep die ze keer hadden een stuk leuker vond dan de voorgaande twee.

En dan is George er natuurlijk nog  ;).

1e: idd, ik was er toen helemaal niet zo erg fanatiek mee bezig dus das idd een beetje weggezakt, weet nog wel de stukjes die ik dan ook extra leuk vond zoals de vriendschap tussen Dan en Yvonne. (Zo'n naam onthoud je dan ook, de rest eigenlijk niet.) (ok, sigrid en nico natuurlijk wel, duh)

2e: idd, vorig jaar werd er ook vaker ruzie gemaakt geloof ik (toch?), ok nu om die verbrande bagage maar verder...

3e: en dan is er Prince...........








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #33 Gepost op: 24-04-2002, 22:37:36 »

1e: idd, ik was er toen helemaal niet zo erg fanatiek mee bezig dus das idd een beetje weggezakt, weet nog wel de stukjes die ik dan ook extra leuk vond zoals de vriendschap tussen Dan en Yvonne. (Zo'n naam onthoud je dan ook, de rest eigenlijk niet.) (ok, sigrid en nico natuurlijk wel, duh)


Uhhhhh, dit was dus de tweede serie. Ik geloof niet dat je de eerste gezien hebt zo te lezen.  ;)








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #34 Gepost op: 24-04-2002, 22:39:44 »

Uhhhhh, dit was dus de tweede serie. Ik geloof niet dat je de eerste gezien hebt zo te lezen.  ;)

ik bedoelde de eerste, tweede en derde opmerking van marleen!! hahaha, nee ik snap dat het zo overkomt, maar ik weet niet precies hoe ik zo'n citaat moet scheiden, vandaar... Maar deel 1 heb ik uiteraard ook gezien hoor, met Petra en Deborah, alleen die is dus nóg langer geleden en ik heb niezo'n goed geheugen...  :-\








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #35 Gepost op: 24-04-2002, 22:43:26 »

ik bedoelde de eerste, tweede en derde opmerking van marleen!! hahaha, nee ik snap dat het zo overkomt, maar ik weet niet precies hoe ik zo'n citaat moet scheiden, vandaar... Maar deel 1 heb ik uiteraard ook gezien hoor, met Petra en Deborah, alleen die is dus nóg langer geleden en ik heb niezo'n goed geheugen...  :-


Nee oke, dan is 't goed.  :)

Je kunt trouwens deze knop: boven de smilies gebruiken om 'n andere quote er aan toe te voegen. Dan knip je de tekst die je in de nieuwe quote wil uit de andere quote en je plakt 'm tussen de (quote) en de (/quote) (waarbij de ( en ) , [ en ] zijn!). Succes ermee!








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #36 Gepost op: 25-04-2002, 15:40:51 »

Nee oke, dan is 't goed.  :)

ahaaa, zo dus? :) ff proberen hoor...

Citaat
Dan knip je de tekst die je in de nieuwe quote wil uit de andere quote en je plakt 'm tussen de (quote) en de (/quote) (waarbij de ( en ) , [ en ] zijn!). Succes ermee!

ja ik had al iets anders geprobeerd, bij een citaat van BM in de bar maar dat was niet helemaal goed gelukt. Thnx Han13!!!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke Mol-serie vonden jullie et leukst?
« Reactie #37 Gepost op: 25-04-2002, 16:05:40 »

Thnx Han13!!!


Graag gedaan.  :)