o wat leuk zeg... dat je meteen zo hartelijk wordt welkom geheten...
ik zal me even voorstellen.... (sorry dat dat niet eerder gebeurd is, maar had het ene beetje druk...)
Hellûûûûûûûchen!!!!
mijn naam is melissa, kom dus uit landgraaf (pinkpop =D) en ben 20 jaartjes jong, (nog 1 weekje.... bijna jarig ole ole ole)...

Ben een tv /film verslaafde, en verder lees ik veel en zit ik veel achter de computer, waar ik leuke muziekjes download (verschillende interesses, maar vooral '80, maar nog veel meer), hele collecties plaatjes (over de meest uit een lopende dingen) verzamel en anti-verveel spelletjes doe.
Verder ben ik geïnterseerd in hekserij en wicca, maar doe e zelf nog niet aan, maar vind het dus wel mega interresant en ben me nog aan het oriënteren... Het is dus een van die vele onderwerpen, waar ik voor achter de computer kruip, om er info over te vinden.....
ik ben een groot fan van wie is de mol? expositie robinson (van dit jaar eigenlijk pas...) en planet race... vind het super... daar wil ik ook een keertje ana mee doen haha...
verder weet ik ff niets te melden.... wil je meer weten dan hoor ik het wel =D...
toedels!!!
groetjes
xxx
just me zeekip, Melissa