Auteur Topic: Welkom juf naomi!  (gelezen 285 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Welkom juf naomi!
« Gepost op: 30-11-2004, 19:04:07 »
juf naomi van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op expeditierobinson.net en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op de fora en chat!
en uiteraard tot ziens op onze fandag op 11 december!!!!   ::zwaai::

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline juf naomi

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom juf naomi!
« Reactie #1 Gepost op: 1-12-2004, 12:12:23 »
Jeetje, wat hebben jullie het druk met al die ontvangsten. Maar vind het heel erg leuk dat het gedaan wordt.
Iets over mezelf vertellen dus.
Ik ben dus Naomi en kom uit de provincie Groningen. Ik ben in juli afgestudeerd aan de Pabo daar.
Nu ben ik ontzettend druk op zoek naar een vaste baan in het onderwijs, maar omdat er helemaal niets te vinden is in het noorden val ik tot nu toe alleen nog maar in. De laatste 2 weken zit ik zelfs helemaal zonder werk, blijkbaar willen leerkrachten niet ziek worden met Sinterklaas en kerst voor de deur.
Gelukkig heb ik het ontzettend druk met het bijhouden van mijn eigen site en inmiddels ook met het lezen van dit forum.
Ik heb al 2 jaar een vriendje en we wonen nog steeds niet samen, omdat hij nog studeert (ICT, vandaar die site:D) en ik dus Toos Werkeloos ben!
O, ik zie net dat ik nog helemaal niet heb verteld hoe oud ik ben. Ik ben dus 21!
Mocht je verder nog iets van me willen weten, dan moet je maar ff een berichtje sturen of het in dit topic zetten!

Groetjes Naomi