Auteur Topic: Welkom pika!  (gelezen 349 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom pika!
« Gepost op: 28-12-2004, 11:29:53 »
pika van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite WIDM.com!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met WIDM en alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Offline pika

• Forumlid
Re: Welkom pika!
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2004, 18:13:06 »
Bedankt voor het hartelijk welkom.
De vorige editie heb ik ook volop meegedaan maar ik wist niet meer wat mijn wachtwoord en gebruikersnaam was. Volgens mij was ik Talpa maar ja hoe onthou je,je wachtwoord?? Zeker als je apneu patient bent wordt dit zeer lastig.

Ik sta ingeschreven als PIKA dat is een samentrekking van PIeter en KArin. Wij zijn beiden gek van het programma en hebben samen ook wel heftige discussies. Daarom nemen we de mol ook steeds op want dan kan ik aantonen wat ik heb gezien als mollenactie en omgekeerd natuurlijk.
2004 kon voor ons niet meer stuk omdat in 2005 de mol weer komt, 2005 kan dus ook al niet meer stuk  ::rofl::

Hoe snel een mollenvangersechtpaar (leuk woord voor galgje) al blij kan zijn. Zeker nu ik ADSL heb, jullie gaan van ons horen met (on)zinnige theorietjes.

Wat dacht je al van deze; Marc Marie Huybregts draagt op de groepsfoto gympen............. Ik ben aan het zoeken of ze van het merk Kangaroo  of Australian zijn, anders zijn ze van kangaroeleer gemakt, zo gek is dit nog niet hoor     
Talpa ..................who are you