Auteur Topic: Welkom Snowhite!  (gelezen 767 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Snowhite!
« Gepost op: 6-02-2005, 22:07:57 »
Snowhite van harte welkom hier op WIDM.com en de rest van Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met WIDM en alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Offline Snowhite

• Forumlid
Re: Welkom Snowhite!
« Reactie #1 Gepost op: 7-02-2005, 20:50:55 »
:D wat leuk een eigen topic :D

Hallo alle mensen op dit forum..
ik zal even kort wat over mezelf vertellen.
Ik ben Marloes vd Gaag..geboren en opgevoed en woonachtig in Den Haag. (maar ben niet een prototype hagenees ofzo hoor!) Ik ben 21 jaar...over een half jaartje 22.Ik studeer sociaal pedagogische hulpverlening aan de oude ichthus hogeschool...nu de inholland. Ik studeer daar de muzische leerweg...(dus ik moet werken met flink veel drama, beeldende vorming, spel en muziek) Ik zit in mijn laatste jaar en vanaf vandaag is mijn afstudeerperiode ingegaan...ik ga een heel leuk project doen op een middelbare school,met 4 fantastische groepsgenoten.
Goed....daar zit bijna al mijn tijd in. Verder hou ik zelf heel erg van muziek..alleen vraag niet wat want ik hou echt van zoveel soorten, ik wordt dr zelf bijna eng van. Mn favorieten op dit moment zijn Saybia, Keane, Gwen Stefani en mn all time favorites zijn Craig Armstrong, Massive Attack en Mariah Carey. Daarnaast ben ik na 2 jaar nog steeds verslingerd aan de soundtrack van LoveActually, en dan met name aan de bijdrage van Craig Armstrong (Glasgow Love theme), Joni Mitchell (Both Sides Now) en Texas (I'll see you through).
Verder ga ik graag naar theater. mn laatste was Passion (briljant!) en ik ga binnenkort naar Amadeus. Ik hou van reizen en dat doe ik ook rustig alleen.

goed....voor verdere dingetjes over mij..vraag maar. of kijk op mn website. www.vote4me.nl/snowhite

JEEETJE wat een verhaal zeg hierboven.

Ik ben niet kort van stof

byebye

Offline Daedalus

• Forumlid