Auteur Topic: Welkom babje74!  (gelezen 230 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom babje74!
« Gepost op: 15-01-2006, 17:35:38 »
babje74 van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met alles wat WieIsDeMol.com en de rest van Realitynet te bieden hebben. :D ::ok::

Tot ziens op het forum!  :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welkom babje74!
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2006, 11:43:24 »
Heel veel plezier op Realitynet.nl en wens je ook veel plezier op WieIsDeMol.com en wat Realitynet nog meer te bieden heeft.

Alvast heel veel succes met het uitpluizen van de Mol en alvast veel Forumplezier gewenst,

Veel Liefs, Nicky.  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline babje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom babje74!
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2006, 17:58:15 »
Dank je wel Nicky,

Dat uitpluizen gaat helemaal lukken!

Groetjes van Barbara.  :D

Offline babje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom babje74!
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2006, 18:01:48 »
Hallo,

Bedankt voor de welkomst-mail, voel me gelijk helemaal thuis 

Wie is de Mol is werkelijk het leukste programma dat ik ken en daarom heb ik me hier aangemeld. Ik heb Wie is de Mol ook zelf gespeeld, 2 keer als kandidaat en 1 keer als Mol. Vrienden van mij waren zo enthousiast over het programma dat ze zelf aan de slag gegaan zijn met een eigen editie van Wie is de Mol. Het is niet bij één keer gebleven, ze hebben er al een stuk of 10 achter de rug. Alles was zo goed georganiseerd, de lokatie, de filmpjes, de opdrachten, de testen en natuurlijk het rode of groene scherm. De laatste keer was The Ultimate edition van 5 dagen. We waren in Teuven en het was bitterkoud en mooi wit. Als je er meer over wilt weten vraag me gerust alles of misschien wil je zelf wel een keer meedoen. Ik hoor het wel.

Groetjes van Barbara