Auteur Topic: Welkom Trivandrum!  (gelezen 231 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Trivandrum!
« Gepost op: 24-02-2006, 14:00:28 »
Trivandrum van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op Peking Express.org en met alles wat Realitynet te bieden heeft :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat ::zwaai::   
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Trivandrum

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Welkom Trivandrum!
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2006, 14:11:21 »
Ontzettend bedankt voor het warme welkom, Megan!

Ik volg PE al sinds het begin en ben redelijk fan ervan, alleen nooit eens de moeite genomen om me hier aan te melden, iets om me eigenlijk voor te schamen want het is hier erg gezellig. Ik heb zin in de nieuwe reeks en kan bijna niet wachten. Bedankt en tot snel!
 ::zwaai::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2006, 14:12:36 »
Ontzettend bedankt voor het warme welkom, Megan!

Ik volg PE al sinds het begin en ben redelijk fan ervan, alleen nooit eens de moeite genomen om me hier aan te melden, iets om me eigenlijk voor te schamen want het is hier erg gezellig. Ik heb zin in de nieuwe reeks en kan bijna niet wachten. Bedankt en tot snel!

Leuk dat je al zo snel een Reactie gegeven hebt.  ::ok:: ::ok::

Ik wens je veel plezier met PekingExpress en wat Realitynet nog meer te bieden heeft.  :D ::ok::

Tot op het Fora of wie weet in de Chat.  ::bravo:: ::bravo::

Groetjes, Nicky.  ::zwaai::

Offline Trivandrum

• Forumlid
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2006, 16:09:19 »
ahaa...ik zie nu dat ik overal kan reageren. Ik dacht dus dat ik slechts bevoegd was om te reageren op het PE forum. Ik moet het allemaal nog een beetje verkennen van hoe het forum in elkaar steekt, maar dat komt wel met de tijd. Bedankt voor je reactie Nicky en tot snel! (wellicht ook op de chat ;) )