Auteur Topic: Liz is niet de mol!  (gelezen 48904 keer)

Offline Erik TKS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liz is (niet) de mol!
« Reactie #160 Gepost op: 6-04-2006, 22:35:27 »
Je hebt niet goed opgelet. Want bijvoorbeeld het voorfilmpje van Geert, was exact hetzelfde als uit de uitzending, dat hij met z'n jokers aan het zwaaien was.

Correct. Alleen van de introfilmpjes van Geert en Liz is het stilstaande shot met de groene lijn teruggekomen in een aflevering. Dit is het schema van de voorfilmpjes tot en met aflevering 4:
      naam shots aflev gezien?
     Chris   2     2     nee
Frederique   2     ?      ?
     Geert   1     1    38:40
       Liz   2     2    09:28
  Mary-Lou   2     4     nee
  Milouska   2     ?      ?
     Peggy   2     4     nee
   Richard   2     3     nee
  Roderick   2     5?     ?
     Toine   3     2     nee
Vorig jaar kwam maar bij 1 deelnemer dit shot terug in een aflevering: bij winnaar Marc-Marie. Het kan dus opnieuw op iets bijzonders wijzen. Wat er bijzonder is aan Geert, weten we (eerste afvaller). Maar wat is er met Liz? Mol? Winnaar? Verliezend finalist? Laatste uitvaller voor de finale? Het zou allemaal kunnen. En waarom zijn alleen bij Toine drie shots? Mol? Winnaar? Of betekent het allemaal toch niks?
« Laatst bewerkt op: 6-04-2006, 22:44:13 door Erik TKS »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #161 Gepost op: 6-04-2006, 22:44:30 »
Dat shot van Liz is nog eens teruggekomen als flashback in een biecht tijdens een test. Afl 3 denk ik, en volgens mij was het Peggy die Liz noemde, toen kwam dat shot.
The British are not impressed.

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 6-04-2006, 23:24:35 »
Dat shot van Liz is nog eens teruggekomen als flashback in een biecht tijdens een test. Afl 3 denk ik,
::ok:: 43:46 bij Frédérique! En wat betekent dit? Liz is de Mol en Frédérique ontmaskert haar? Of omgekeerd?

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #163 Gepost op: 7-04-2006, 12:25:05 »
Correct. Alleen van de introfilmpjes van Geert en Liz is het stilstaande shot met de groene lijn teruggekomen in een aflevering.
Bij Chris zie je twee shots: Hij spreekt in de walkie-talkie en een shot van Chris die te paard een heuvel op rijdt. Dat tweede shot is wel precies zo uitgezonden, dat anders shot heb ik niet teruggezien.....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 7-04-2006, 19:32:10 »
In afl. 4 is duidelijk te zien dat de tijd in de fabriek stil staat bij 14 minuut nog wat. Bij alle andere kandidaten krijg je duidelijk de tijd in beeld die doortikt. Zo heel belangrijk is de tijd voor de kijker niet. Het zou dus een goede hint kunnen zijn.

Ook vind ik de emoties van Liz heel erg gespeeld. Het verhaal van de jokers na het tangodansen is al heel vaak genoemd, maar nu ook bij de executie. Liz doet overdreven verontwaardigd en heel erg nep.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #165 Gepost op: 7-04-2006, 21:29:49 »
Jammer jammer, ene van mijn favoriete kandidaten en beoogde finalist
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #166 Gepost op: 7-04-2006, 21:33:00 »
een ROOD scherm voor mij...

Mijn mol is weg :-(

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 7-04-2006, 21:56:34 »
Jammer.. ik vond haar een leuke kandidate!
 ::zwaai::

Offline Tram

• Forumlid
Re: Liz is niet de mol!
« Reactie #168 Gepost op: 7-04-2006, 21:59:28 »
Ja das balen... opnieuw beginnen maar weer..

Maarja je kon het al aan zien komen. Liz zij als enige tijdens haar test niet op wie ze gestemd had.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 7-04-2006, 23:18:04 »
Ik dacht het vorige week al maar het kwam nu pas uit, en we weten inderdaad niet op wie ze heeft gestemd.
Keep Watching

Offline kimmuts

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 7-04-2006, 23:37:24 »
Balen, daar gaat mijn molletje :( Ik vond Liz zooo leuk! :) hihi, ik ben dol op Liz als actrice & ook in WIDM. Hetzelfde geldt eigenlijk ook wel voor Fred & Peggy. Ik hoop dat die twee tot de finale blijven!
WIDM rules :)

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 8-04-2006, 10:07:30 »
Jammer Liz, je was een leuke kandidaat  ::zwaai::

Maar ik had het ergens al verwacht eigenlijk, vooral toen ze de enige was die niks zegt over haar Mol bij de test... (hoewel het zeer waarschijnlijk is dat ze Toine had als Mol)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #172 Gepost op: 8-04-2006, 18:31:45 »
Ik vind dat we te weinig van Liz hebben gezien. Ze stond ubiten het spel voor twee afleveringen, stond eigenlijk buiten de efteling-straatnaam-opdracht (zo noem ik 'm even). Ze heeft niet voldoende mee gedaan. En jammer is, ik moet op zoek naar een nieuwe mol!

Ook die koffers-letters-uibeeld-hint, de I love Lisse-hint en de 2:17 hint kunnen we wel vergeten...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #173 Gepost op: 8-04-2006, 18:33:36 »
Maakt me niet zo heel veel uit dat Liz weg is

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 8-04-2006, 18:41:39 »
We waren allemaal zo overtuigd dat de koffers de naam van LIZ uitbeelden. HELAAS, we zoeken er blijkbaar toch te veel achter.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #175 Gepost op: 8-04-2006, 20:00:07 »
We waren allemaal zo overtuigd dat de koffers de naam van LIZ uitbeelden. HELAAS, we zoeken er blijkbaar toch te veel achter.

of het blijkt achteraf toch iets te zijn.  :)
ik vond de liz koffer hint wel steengoed, duidelijk ook, maar niet heel makkelijk te vinden.
maarja, wat het zou moeten zijn.... op dat moment wisten ze natuurlijk nog niet dat liz er uit zou gaan.  :-\\

hm, misschien komen alle kandidaten behalve de mol een keer in beeld? op allerlei manieren?

Offline Scabbers

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 8-04-2006, 20:16:18 »
Neeee... niet mijn Mol eruit...
Goed, nu verdenk ik die andere tango'er Roderick.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #177 Gepost op: 9-04-2006, 11:12:23 »
Jammer dat ze weg is! En niet alleen omdat ze mn mol was en ik nu zak naar bijna onderaan  :\'( :P

Ik vond t zielig voor dr. Ze wacht geduldig af bij de jokers en dan mag zij NIET pakken, als enige... dan mag ze ook niet meedoen met het spel. Ze heeft wel weer een stem bij de beslissing voor de supervrijstelling, maar ook al zou ze 'ja' zeggen, valt haar stem nog weg tegen drie keer nee. En dan moet ze zonder jokers de test in :(

Leek wel beetje 'Liz pesten' hoor  :(

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.