Auteur Topic: Introfilmpjes  (gelezen 8669 keer)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Introfilmpjes
« Reactie #20 Gepost op: 24-04-2006, 15:27:37 »
Eerder schreef ik al wat dingen hier over en iets over 5,7,8 en iets met afvallers 6,7,8 en ook met 1,2,3,4/1,3,2 en iets met overslaan had geschreven kwam ik uit eindelijk op Roderick de Mol,Frederique de verliezer en Toine de Winaar. Maar indien Toine niet de winaar zou zijn,zou Milouska op die plek komen.

Ik kan niet alles terug vinden en met het vtrek van Toine had ik nog niet echt rekening gehouden,maar in ierdergeval een beetje het zelde over.

Ben ook niet zo goed in uitleggen af en toe en moet soms me zelf wel is HH om iets te begrijpen of uit teleggen.
« Laatst bewerkt op: 24-04-2006, 15:31:18 door Pierce_Brosnan »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #21 Gepost op: 24-04-2006, 15:31:54 »
Het stukje van Liz komt dus in aflevering 2 voor en niet in 3 (...)
Jawel, dit exacte stukje komt nog eens in een flashback terug, tijdens een test. Hier hebben we het al eens over gehad en zulke lijstjes zijn toen ook al gemaakt.
The British are not impressed.

Offline Enigma

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 24-04-2006, 20:45:30 »
De discussie of een filmpje al dan niet precies zo te zien was in een aflevering vind ik niet zo interessant.

Het gaat erom dat de filmpjes naar bepaalde afleveringen verwijzen, middels de activiteiten die erin te zien zijn.
Of een filmpje al dan niet exact zo in een aflevering te zien is, is naar mijn idee niet zo relevant. Het gaat om de verwijzing.

De betekenis van de nummers 5,7 en 8 in relatie tot de volgorde winnaar, verliezer, mol kun je inderdaad op verschillende manieren interpreteren, zoals ik al zei.

Robin
Everything you know is wrong!