Auteur Topic: Najaarspresentatie Talpa 2006  (gelezen 2766 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Najaarspresentatie Talpa 2006
« Gepost op: 25-07-2006, 19:44:00 »
Hieronder vindt je per programma een PDF leaflet met daarop alle programmainformatie. Om deze leaflets te bekijken heeft u Adobe PDF Reader nodig. Je kunt dit programma hier gratis downloaden.

Programma Schema Najaar 2006     Download PDF     

9/11    Download PDF

Big Brother 2006 Download PDF

De Gouden Kooi Download PDF

De Slimste Download PDF

De Wedstrijden Download PDF

Empire Download PDF

Ententainment Live! Download PDF

Expeditie Robinson 2006 Download PDF

Gooische Vrouwen Download PDF

Hoe word ik een Gooische Vrouw? Download PDF

Je leven in de steiger Download PDF

Koppensnellers Download PDF

Late Night met Maasland & Geel Download PDF

Lotte Download PDF

Man & Paard Download PDF

M/V Download PDF

Nieuw Dier Download PDF



       

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Najaarspresentatie Talpa 2006
« Reactie #1 Gepost op: 25-07-2006, 19:45:21 »
Parels en Zwijnen Download PDF

1 Miljoen Wat? Download PDF

Één tegen 100 Download PDF

Miljoenenjacht Download PDF

Deal or no Deal Download PDF

Sjoemelaars en Sjachelaars Download PDF

Toen ik 17 was... Download PDF

Voetbalvrouwen Download PDF

Weeds   Download PDF

Woef: Hoe wordt ik een beroemde Hond Download PDF


Voordat ik trammelant krijg met John  :-X

Bron: TalpaMedia

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Najaarspresentatie Talpa 2006
« Reactie #2 Gepost op: 25-07-2006, 21:27:14 »
Ik las op internet dat in het nieuwe Koppesnellers geen plaats meer is voor de 'wat u en ons opviel op tv' -rubriek omdat andere programma-makers dat over hebben genomen (jensen! oa.).
Dat vind ik wel jammer, bij Koppesnellers zat er nog wat niveau in die fragmenten (niet inhoudelijk, maar wel hoe het gepresenteerd werd).
Bij Jensen! moet het altijd zo flauw worden benaderd en ááltijd over seks gaan...
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Najaarspresentatie Talpa 2006
« Reactie #3 Gepost op: 25-07-2006, 21:57:45 »
Jack Spijkerman gooit zijn Talpa-programma Koppensnellers deels over een andere boeg. Dat meldde hij maandag tijdens de najaarspresentatie van Talpa in Hilversum aan het ANP. De bekende bar met cabaretiers aan het eind van de uitzending, krijgt in het nieuwe tv-seizoen geen vervolg. “We gaan elke week een andere setting kiezen voor de cabaretiers.”

Spijkerman: “Als we deze week uitzending zouden hebben, zou het decor de caravan van de pedofielenpartij kunnen zijn.” Het spelletje ‘De kop van Jut’ blijft wel gehandhaafd, maar de opvallende tv-fragmenten aan het begin van de show laat hij vallen. Dit omdat andere tv-makers dat trucje van hem hebben overgenomen.

Ook verdwijnt de wekelijkse parodie op een lied. “Ik denk wel dat we wat aan muziek blijven doen, maar dan moet je meer denken aan een videoclip, zoals BZN in Baghdad.” Doel van de hele operatie is om het programma een satirischer uitstraling te geven. De vaste zaterdagavond wordt daarom aanvankelijk ingeruild voor de zondag. Na vier uitzendingen krijgt Spijkerman een vaste plek op de vrijdagavond. Op de zaterdagavond verloor Spijkerman bij Talpa miljoenen kijkers. “Talpa en De Mol hebben mij altijd gesteund, al was het niet mijn beste jaar.”

------------------------------

Klopt, en het gaat ook naar en andere dag!

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Najaarspresentatie Talpa 2006
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2006, 20:53:19 »
Vanavond was ook Edgar Davids met een programma, ging hij beetje reizen met zijn team en tegen andere teams uit het buitenland op een pleintje spelen. Echt leuk

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Najaarspresentatie Talpa 2006
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2006, 21:06:49 »
Vanavond was ook Edgar Davids met een programma, ging hij beetje reizen met zijn team en tegen andere teams uit het buitenland op een pleintje spelen. Echt leuk

Edgar Davids: Street Legends was dat.
Er komen een paar afleveringen ervan volgens mij.