Auteur Topic: Welkom Edit!  (gelezen 319 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Edit!
« Gepost op: 24-10-2007, 10:59:03 »
Edit van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Sinds kort is Expeditie Robinson 100 weer bezig, je kunt alles over de afleveringen lezen op het ER-forum en als je wilt kun je meedoen aan de pool. Ook Wie Is De Mol begint langzaam op gang te komen. Neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek of Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Edit

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: Welkom Edit!
« Reactie #1 Gepost op: 24-10-2007, 22:03:05 »
Hei Megan  ::zwaai::
Ben niet zo'n forum-fanaat, maar door mijn deelname aan Expeditie Robinson 2007 heb ik veel contact met
ex-mede-deelnemers via forums, Hyves, ...
Ben niet bepaald een tevreden deelnemer geweest : eruit gestapt op de eerste boot, wegens het nieuwe concept dat (en dat wist ik al van de eerste dag) gewoon een sociaal experiment was (is).
Heb in die eerste week vooral alles geobserveerd, mijn ongecensureerde mening gegeven aan de produktie ter plaatse, mijn conclusies getrokken, conflicten uit de weg gegaan, bewust uit de buurt van de camera's gebleven en uiteindelijk waardig en in stilte vertrokken.
Hier en daar ben ik te zien in aflevering 1 en 2 en dat is best leuk, maar ik ben nog steeds héél blij dat ik eruit gestapt ben.
Bovendien ben ik een weekje langer in Maleisie gebleven en heb mezelf getracteerd op een weekje luxe-resort.
En .. ik heb aan het Robinson-eiland een paar héle goeie vrienden overgehouden.
Alles ok dus  ::jaja::
Zo, nu weet je wie ik ben. Ik volg ER 2007 nog steeds elke week en ben natuurlijk benieuwd hoe het met de anderen is gegaan...
Moge de beste winnen .. en hopelijk blijft iedereen happy met de manier waarop hij/zij wordt neergezet door de produktie.
Reality-tv ... tja...
Zo, nu weet je wie ik ben.
Groetjes, Edit  ::joehoe::

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Welkom Edit!
« Reactie #2 Gepost op: 24-10-2007, 22:09:17 »
Ik volg je al een aantal dagen hier op het forum, en je hebt ook al je eigen topic zag ik! Echt gaaf dat je zo meedoet op het forum en je ervaringen met ons deelt! :D ::ok::

::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.