Auteur Topic: Welkom kromhout!  (gelezen 354 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom kromhout!
« Gepost op: 7-11-2007, 11:03:52 »
kromhout van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Sinds een aantal weken is Expeditie Robinson 100  bezig, je kunt alles over de afleveringen lezen op het ER-forum en als je wilt kun je meedoen aan de pool. Ook Wie Is De Mol begint langzaam op gang te komen. Neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek of Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline kromhout

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • nee zo ben ik niet.
Re: Welkom kromhout!
« Reactie #1 Gepost op: 7-11-2007, 12:04:39 »
nou, ik ben dus bart. ben 26 en ben een deelnemer van robinson 2007.

kromhout maakte vroeger dieselmotoren en vrachtwagens. ik had daarvan een geel tshirt aan daar. samen met een hawai shirtje.

verder woon ik in een kraakpand bij arnhem, denk nu geen rare dingen, ik heb alles voormekaar. licht, water, internet en een houtkachel, betaal netjes de stroom en waterrekening, en kan hier voorlopig ongestoord wonen.

ik heb een hondje, Wies, een vuilnisbakje.

als dagelijks vervoer heb ik een bakbrommer waar ik het hele land mee rond rij. even naar friesland op en neer draai ik mijn hand niet voor om.

ik luister naar vele soorten muziek, van johnny cash, wanda jackson, tot sex pistols en system of a down

dat was het wel, als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

groeten bart.

kilometer vreter.