Auteur Topic: Wie of wat sprong er voor jou uit in 2007?  (gelezen 2483 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Wie of wat sprong er voor jou uit in 2007?
« Gepost op: 24-12-2007, 12:44:39 »
Een soortgelijk topic is er al eens geweest (en wat mij betreft mag het na een week of twee ook wel weer weg, of verplaatst worden naar iets soortgelijks wat er al is....)

Kersttijd is een tijd om even terug te kijken naar het afgelopen jaar, maar ook om alvast een blik te werpen op het nieuwe jaar.

Wat ik me afvraag: hadden jullie het afgelopen jaar dingen anders gedaan, wanneer je daar de kans voor had? Viel iets reuze mee, of juist tegen?

En waar kijk je volgend jaar naar uit, of juist erg tegenop?

Laat ik dan zelf beginnen: ik heb niet echt iets waar ik spijt van heb dit jaar, dus veel zou ik niet anders hebben gedaan. Waar ik trots op ben, is dat ik geprobeerd heb om een van mijn collega's een hart onder de riem te steken, omdat ze het geestelijk vreselijk zwaar heeft gehad (en mijn inspanningen zijn gelukkig deels beloond, in de zin van: ze heeft dit erg gewaardeerd, en ze hebben gedeeltelijk effect gehad).

Waar ik dus naar uitkijk volgend jaar:

15 maart, de door onder meer mijzelf georganiseerde reunie, en 28 juni, de dag nadat ik 50 word............

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wie of wat sprong er voor jou uit in 2007?
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2007, 15:24:52 »
Kevin sprong er uit. Omdat ie superlief is en me opving toen ik verdrietig was en een gebroken hart had. Dankzij hem kan ik de positieve kant van alles zien nu en geloof ik weer in liefde.

:-*
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2007, 16:51:06 »
Geen bekende Nederlander of andere bekende figuur maar mijn eigen drie mannen springen er voor mij echt uit dit jaar ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Waarom? Omdat ze mij zo ontzettend gesteund hebben de afgelopen 7 maanden, terwijl ik niet altijd even gemakkelijk voor ze was dankzij de frustratie en de pijn die ik had na mijn ongelukkige glijpartij, waardoor ik met gescheurde kniebanden en een kapotte meniscus kwam te zitten en vervolgens na 6 weken nogmaals mijn kniebanden afscheurde.
Zonder hen had ik het niet gered en ook Maud mag zich een schouderklop geven omdat ze heel vaak mijn gezeur heeft moeten aanhoren. ::hug::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2007, 17:03:11 »
Mijn vrienden zijn top, ben ik maar weer eens achtergekomen  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2007, 17:19:36 »
Kevin sprong er uit. Omdat ie superlief is en me opving toen ik verdrietig was en een gebroken hart had. Dankzij hem kan ik de positieve kant van alles zien nu en geloof ik weer in liefde.

:-*
Het is jullie beiden dan ook van harte gegund.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 24-12-2007, 17:39:24 »
Mijn vader, die het afgelopen jaar alweer 71 is geworden  ::hug::

Mijn ouders zouden in ons nieuwe huis de muren schilderen, maar mijn moeder viel de eerste dag al van de kruk en brak haar knie. Mijn vader heeft die klus toen helemaal alleen (met maar een klein beetje hulp van mij) geklaard, en dat terwijl hij ook nog thuis voor de patiënt moest zorgen. En toen later bleek dat mijn moeder ook nog eens een nieuwe hartklep moest, dus een zware open hart operatie moest ondergaan, heeft mijn vader zich kranig geweerd. Ik ben trots op hem, en ik hoop nog heel lang mijn ouders te behouden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 29-12-2007, 18:08:01 »
Bokito sprong er wel uit!!

En zonder gekheid: de mensen en dieren van het wildopvangcentrum in Brazilie waar ik stage gelopen heb. Door de ontbossing, handelaren en noem het maar op zijn er veel dieren dakloos geworden. Marcos en Sylvia vangen deze dieren op en geven ze weer een 2e kans. Ik vond het erg bijzonder dat ik voor deze dieren heb mogen zorgen, er een aantal beter heb kunnen maken en helaas ook afscheid heb moeten nemen van een paar dieren.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #7 Gepost op: 29-12-2007, 18:42:31 »
Bofkont, dat jij stage hebt mogen lopen in een land waar sommigen alleen maar van dromen om daar eens heen te kunnen gaan.  Al zal je daar echt niet op je handen hebben gezeten.

Ja, Bokito sprong letterlijk eruit.......

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 30-12-2007, 09:36:38 »
 De sloop van de Berlijnse muur.  ::jaja::

WorldExpress

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 13-01-2008, 14:36:19 »
Studiereis naar Peru :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2008, 18:57:53 »
voor wat voor studie was dat langkousonline?

voor mij was het mijn tijd op de EH (evangelische hogeschool) waar ik een half jaar heb gestudeerd  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

tot nu toe de beste en mooiste tijd van mijn leven waar ik elke minuut vreselijk van genoten heb (en waar ik mijn vriend heb opgeduikeld  ;)).
ik mis het nog elke dag.  :(