Auteur Topic: Blaas RN nieuw leven in  (gelezen 18739 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blaas RN nieuw leven in
« Reactie #120 Gepost op: 19-08-2008, 20:14:01 »
ZO, ongeveer?

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 19-08-2008, 20:44:48 »
Het zou in mijn ogen gewoon weer eens gewoon gezellig kunnen zijn en niet constant dat geheimzinnige gedoe in iedere posts en dat gefit onderling ::jaja:: Bovendien zijn er mensen niet eerlijk bezig door hier de schijn van netjes en leuk hoog te houden en ergens anders zich te gedragen als een losgeslagen kleuter! ::jaja:: ... Voor mij bederft dat de enige manier om open en eerlijk te zijn hier, want je weet niet of het hier blijft of dat het morgen ergens anders staat!

Het zou van mij een stuk neutraler mogen hier allemaal.... Dat Pietje, Henkie leuk vind dat weten we allemaal wel nu, het zou een stuk leuker zijn voor allemaal als er eens normaal gepost werd onderling...

Dit is mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn.. ik zeg alleen wat ik denk ::jaja::

::ok::

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #122 Gepost op: 20-08-2008, 15:50:12 »
ach jongens, ik kom alleen op dit forum voor de lol, wat tijdverdrijf en om even iets luchtigs te doen. mensen die veel posten en event. chatten met elkaar zullen ook vaker insidegrapjes maken en zich richten tot diegenen die ze het meest hier ontmoeten. ik snap ook wel eens niet wat een ander bedoelt, maar dat vind ik niet erg. ik probeer mee te doen en heb hier zelden vervelende dingen meegemaakt. er is voor elk wat wils, zoniet dan neem je het heft in handen en open je een boeiend/leuk topic.
en dan: mensen komen en gaan, niets is voor eeuwig, we bewegen, groeien, krijgen andere belangstellingen of een drukke baan of studie (of een hond die uitgelaten moet worden)
wie weet komt er wel weer een nieuwe impuls, komt iemand met een origineel topic of wat dan ook en loopt het hier weer als een tierelier.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #123 Gepost op: 20-08-2008, 17:42:00 »
zoals jij het beschrijft, zo zag ik het in maart 2003, en zo zie ik het nog steeds.

Er zullen weinig mensen zijn, die zich mijn allereerste handtekening hier kunnen herinneren, maar daarin stond al wat jij hier verwoordt.....

Overigens staan er voldoende leuke topics hier, die echter door iemand naar boven gehaald moeten worden om er weer iets mee te doen.

Ik heb ook nog iets anders in gedachten hoor, maar dat ben ik aan het uitwerken nog. Het heeft veel weg van het spel Pompen of Verzuipen, dat hier in 2004 gelopen heeft, maar het gaat uitsluitend om internet, in dit geval.