Auteur Topic: Welkom Gorrax!  (gelezen 460 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Gorrax!
« Gepost op: 30-10-2008, 22:28:22 »
Gorrax van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Sinds een aantal weken is Expeditie Robinson weer bezig, je kunt hier alles over lezen op het ER-forum, als je wilt kan je met de pool meedoen! Maar neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek en in de Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Gorrax

• Forumlid
  • Wie was de moordenaar?
Re: Welkom Gorrax!
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2008, 13:36:24 »
Bedankt, Megan.
Ik ben begeesterd door reality spelletjes. Vooral Peking Express vind ik top. Daar hoop ik zelf ooit eens aan mee te kunnen doen. Echter, ik heb al een paar keer een kandidatuur ingezonden... maar nooit antwoord gehad. Jammer, want het format past bij mijn energieke, inventieve en ondernemende zelve.
Zelf heb ik wel ooit het geluk gehad om deel te nemen aan een reality spel, namelijk 'De Perfecte Moord'! Daar was ik een van de 10 kandidaten. Het programma werd uitgezonden op VTM begin  2005.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2008, 22:28:39 »
Bedankt, Megan.
Ik ben begeesterd door reality spelletjes. Vooral Peking Express vind ik top. Daar hoop ik zelf ooit eens aan mee te kunnen doen. Echter, ik heb al een paar keer een kandidatuur ingezonden... maar nooit antwoord gehad. Jammer, want het format past bij mijn energieke, inventieve en ondernemende zelve.
Zelf heb ik wel ooit het geluk gehad om deel te nemen aan een reality spel, namelijk 'De Perfecte Moord'! Daar was ik een van de 10 kandidaten. Het programma werd uitgezonden op VTM begin  2005.
  ::nieuwsgierig:: is het onbeleefd als ik vraag wie van de kandidaten jij was? Een groot deel van de opnames waren gemaakt bij m'n achterdeur (Ieper,Vlamertinge,Heuvelland)  8)

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
« Reactie #3 Gepost op: 10-11-2008, 17:48:23 »
Welkom Gorrax!

Wow, Chill dat je aan een RealityProgramma mee gedaan hebt!  ::ok::

Veel plezier hier!