Auteur Topic: Welkom sellie!  (gelezen 351 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom sellie!
« Gepost op: 20-11-2008, 18:14:24 »
sellie van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Expeditie Robinson is wel bijna afgelopen, je kunt hier alles over lezen op het ER-forum, maar over anderhalve maand ongeveer begint Wie Is De Mol alweer. Neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek en in de Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline sellie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom sellie!
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2008, 22:26:55 »
Dank je wel Megan!
Ben een fan van het eerste uur van ER, Peking Express en wie is de Mol. Ik denk dat ik echt geen aflevering heb gemist. Als ik moest werken, stond de video aan. Ben ookal fan van Ernst-Paul vanaf het moment dat hij op TV verscheen. Voor hem bleef ik thuis of zette de video aan. Op internet volgde ik het niet zo, totdat hij overleed. In mijn omgeving kijkt niemand naar deze programma's en niemand wist over wie ik het had of heel vaag en niemand begreep waarom ik zo verdrietig was en eigenlijk nog ben. Toen kwam ik op deze site terecht en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben  ::ok::. Superleuke site met veel info. Vooral de Fora vind ik erg leuk. Ook om te lezen dat ik niet de enige ben die erg aangeslagen was door het overlijden van EP deed me goed.Hier zijn mensen die het begrijpen ook omdat ze hem persoonlijk hebben meegemaakt.
Bedankt voor het warme welkom!
groeten,
Sellie