Auteur Topic: oude Mol-seizoenen  (gelezen 694 keer)

Offline M.M.H.

• Forumlid
oude Mol-seizoenen
« Gepost op: 26-01-2009, 09:46:10 »
Dag allemaal,
Ben sinds vandaag nieuw op het forum.
Heb gisteren al eens even rondgekeken hier: ziet er goed uit! Dit helpt vast bij de mollenjacht...

Ik ben één van die hopelozen die pas is ingestapt bij Wie is de Mol toen het met bekende Nederlanders werd. Alle vorige seizoenen heb ik gemist, maar die wil ik nog wel heel graag zien.
Weten jullie hoe ik daaraan kan komen? Op een andere WIDM-site werd verwezen naar deze site en dan in het bijzonder naar "Lutek", die ze allemaal in bezit had en op DVD zou kunnen branden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik verheug me op lange avonden mollen...

M.M.H.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oude Mol-seizoenen
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2009, 10:24:03 »
Dag allemaal,
Ben sinds vandaag nieuw op het forum.
Heb gisteren al eens even rondgekeken hier: ziet er goed uit! Dit helpt vast bij de mollenjacht...

Ik ben één van die hopelozen die pas is ingestapt bij Wie is de Mol toen het met bekende Nederlanders werd. Alle vorige seizoenen heb ik gemist, maar die wil ik nog wel heel graag zien.
Weten jullie hoe ik daaraan kan komen? Op een andere WIDM-site werd verwezen naar deze site en dan in het bijzonder naar "Lutek", die ze allemaal in bezit had en op DVD zou kunnen branden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik verheug me op lange avonden mollen...

M.M.H.

iig Hartelijk welkom :P

Lutek en Arco Mol Fan, doen idd het branden van de vorige seizoenen WIDM. Ze hebben steeds een bepaald periode waarin ze de bestellingen opnemen. je moet dus goed in de gaten houden wanneer er weer zo'n periode is. Er wordt dan een appart topic over gemaakt. Daarin staat precies vermeld hoe je aan de dvd's komt.

Goed in de gaten houden dus  ;D

veel plezier op het forum ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oude Mol-seizoenen
« Reactie #2 Gepost op: 29-01-2009, 22:34:23 »
Hier ben ik dan.. ;D

Na het huidige seizoen WIDM kan je weer dvd's bestellen, hou daarvoor het forum goed in de gaten. Straks heb je de mogelijkheid om maar liefst 25 seizoenen te bestellen, dus het wachten zal zeker beloond worden. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...