Auteur Topic: Welkom Tjoes!  (gelezen 604 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Tjoes!
« Gepost op: 21-01-2009, 14:40:49 »
Tjoes van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Helaas is Expeditie Robinson  weer voorbij,  je kunt hier nog wel alles over lezen op het ER-forum. Een paar weken geleden is Wie Is De Mol weer begonnen .  Ook daar hebben we  een forum van, kijk gerust eens rond en wie weet vind je het wel leuk aan onze pool mee te doen! Neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek en in de Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tjoes

• Forumlid
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
Re: Welkom Tjoes!
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2009, 04:33:07 »
Beetje late reactie van mijn kant ... :-[

Ik ben dus Tjoes, koosnaam van mijn vader voor mij, ik ben via WIDM op Molehill terechtgekomen, en via bodejos hier op RN.

Ik woon sinds 1999 met mijn gezin in California, USA. Ik ben werkzaam in het speciaal onderwijs, zwaar gehandicapte volwassenen 18-22 jarigen, wat aardig aansluit op mijn achtergrond als Z-verpleegkundige.

Ik ben nog steeds zoekende naar de beste manier om Molehill te spelen, maar ik heb er lol in dus maakt het allemaal niet zoveel uit.  ::jaja::
Save the Earth, it's the only planet with chocolate

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 24-01-2009, 16:31:30 »
Ik zei al eens: leuk dat er nu ook speciaal voor Molehill zich mensen op Realitynet  aanmelden.

Maar je zult vast je weg wel vinden, er is immers nog zoveel meer hier op het forum te beleven.

Knap hoor, om met je opleiding die je hier hebt gevolgd, helemaal in Californie een  baan te kunnen vinden. En dan nog wel een waar mensenkennis, geduld en doortastendheid een zware druk op je leggen. Spreek je nu ook al vloeiend Californisch? ::joehoe:: ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 27-01-2009, 23:59:01 door Bodejos »

Offline Tjoes

• Forumlid
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2009, 00:54:28 »
Yep vloeibaar Californisch  ::cheerleader:: mag ook wel na 10 jaar. Ik klink beter dan Arnie in elk geval  ::fluit::
« Laatst bewerkt op: 27-01-2009, 00:56:31 door Tjoes »
Save the Earth, it's the only planet with chocolate