Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 173995 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #540 Gepost op: 21-03-2009, 18:05:45 »
ik ga daar 28 maart dus heen, ik probeer Jon te spreken te krijgen. Is er nog iets, een onbeantwoorde vraag bijvoorbeeld, die ik volgende week mee naar de voorstelling moet nemen?

Ik garandeer niets, maar ik probeer uiteraard achteraf met Jon een woordje te wisselen.......

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #541 Gepost op: 21-03-2009, 21:09:35 »
ik ga daar 28 maart dus heen, ik probeer Jon te spreken te krijgen. Is er nog iets, een onbeantwoorde vraag bijvoorbeeld, die ik volgende week mee naar de voorstelling moet nemen?

Ik garandeer niets, maar ik probeer uiteraard achteraf met Jon een woordje te wisselen.......

 ::cheerleader::

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #542 Gepost op: 23-03-2009, 11:41:16 »
Citaat van: Denstodumo op 16.02.2009, 18:35:13
Of omdat hij zelf ook weet dat dat alleen voor mindfuck zorgt. Alsof de mol dan 'ja' zou zeggen?


 
Misschien doet de mol dat ook wel! En Jon heeft als enige 1x gezegd dat hij de mol is..Hij zei ook dat hij niet telkens de waarheid heeft verteld, maar ook gelogen heeft achter het glas
Zou wel een hele goede zijn! De mol heeft zichzelf verklapt!  ;D

Hm....toch goed gehad!!!!! ;D
(op vakantie geen tv gehad en gezien, dus laatste 2 afleveringen, de belangrijkste ook nog, gemist.....)
Na jet-lag zal ik WIDM.com wel verder gaan uitpluizen voor hints en aanwijzingen enzo...
Carpe Diem!!!