Auteur Topic: Welkom Cout!  (gelezen 967 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Cout!
« Gepost op: 30-10-2008, 22:21:40 »
Cout van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Sinds een aantal weken is Expeditie Robinson weer bezig, je kunt hier alles over lezen op het ER-forum, als je wilt kan je met de pool meedoen! Maar neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek en in de Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Cout!
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2008, 02:12:05 »
Hallo Megan,

Je vroeg mij wat over mezelf te vertellen, ik hoop dat je even tijd hebt.

Ik ben 54 en 27 jaar gehuwd met een Maleis-Chinese vrouw en hebben 2 kinderen.
Ben reeds 13 of 14 maal in Maleisie geweest, eerste maal in 1979 en meteen op Tioman en Rawa.
Ik weet dus hoe mooi deze hoek v/d wereld is en heb die zelfs nog puurder gezien dan ie nu is.

Ik ben 2O jaar verzekeringsmakelaar geweest met het meest uiteenlopend soort van klienteel. Mensen van verschillende pluimage, je zou zou kennen zeggen een weerspiegeling van het deelnemersveld van ER.

Voeg dit alles bij elkaar en je zal begrijpen dat ik dolgraag zelf aan ER zou willen meedoen.

Helaas, dit zal niet mogelijk zijn daar ik mijn gezondheid tegen heb.
Ik heb reeds 2o jaar de ziekte van Crohne, met 7 darmoperaties. Ik heb nog 1 meter dunne darm, de rest is er uit.
En als overmaat van ramp heeft de dokter mij in april 2008 verteld dat ik een uitgezaaide tumor heb(naar bot en longen).
Hij gaf mij nog ongeveer 2 jaar te gaan.

Het zal dus bij een droom blijven. Ik ben wel zinnens voor ER-2OO9 mijn vrouw(49 maar doet nog steeds aan sport in compititieverband op een meer dan behoorlijk viveau) en mijn dochter(21) in te schrijven voor deelname.

Als een van beide zou kunnen deelnemen, dat zou nog eens wat zijn. Hou me aub op de hoogte ivm de inschrijvingen.

Al jaren ben ik in de ban van ER.  Elke uitzending zie 3 maal,rechtstreeks, binnen diezelfde week nog eens op video en een derde maal nog eens tijdens de zomermaanden.
Het laat me gewoon niet los. Ben zelfs ooit van plan geweest een boek te schrijven over een zelfbedachte ER waaraan ik dan zelf deelnam, maar zover is het nooit gekomen.

Ik heb wel 3 jaar geleden klaar gestaan in Mersing en op Sibu Tengah om op mijn eentje op een totaal verlaten eiland te gaan voor een dag of 4, maar een denghi-mug heeft er toen anders over beslist.

Zo zie je maar hoe bezeten iemand van iets kan zijn, maar so what, dan zit ik tenminste aan de rest niet te denken.

Zo, je vroeg mij wat over mezelf te schrijven. Dat ik een toffe,gezellige eerlijke enz.......jongen ben wist je natuurlijk al ::jaja::

Ik hoop je niet te hard verveeld te hebben met mijn verhaal.

De ER-groetjes  :-* ::ok:: ::zwaai:: ::hug::

Cout

Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 1-11-2008, 07:29:26 »
Ik hoop je niet te hard verveeld te hebben met mijn verhaal.

totaal niet! :) dankjewel ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 1-11-2008, 09:11:01 »
Wat leuk dat jij je zo uitgebreid voorstelt  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2008, 23:24:10 »
Heej Cout
Ik heb de ontvangsthal gevonden en vol respect je verhaal gelezen. Ik stond er nooit bij stil dat andere mensen een compleet andere gang van zaken hebben in hun hoofd dan ik. Ik worstel tot nu toe met alle gewone zaken die ( en hier wilde ik schrijven...iedereen heeft) Maar nu is dat dus helemaal niet meer van toepassing.
Ik ga je nog heel veel en vaak zien op t forum. Toch?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #5 Gepost op: 7-06-2009, 21:36:33 »
In 2008 was ik weinig op het Forum dus had dit topic toen nog niet gezien het was dat jij er me naar wees, echt super dat je zo open bent op het Forum zijn er maar weinig van Cout, en ik hoop hoop zo dat alles goed komt met je gezondheid. Ik ken je nog niet zo heel goed maar, vanaf het moment dat ik je kende voelde ik echt vriendschap tussen oud en jong en dat vind ik echt leuk. ::ok:: Tot op het Forum Cout(spreek je uit als Koet) ;) ::rofl::