Zwanger dus!
Gefeliciteerd Luc en Esther.
Ik begrijp de beslissing niet. Luc gaat ervan uit dat hij vanaf dag 1 volgeboekt is.
Bij te veel werk had je altijd iemand kunnen inhuren voor een paar uur in de ochtend.Ik heb zelf 3 kids en altijd gewerkt. Hoe kun je al opgeven als je nog niet eens weet wat je te wachten staat.
Ik begrijp ook niet waatom Lieve uit Niet tactisch oogpunt beweert dat ze achter deze beslissing staat terwijl ze zelf met 3 kleine kids t zelfde wil gaan doen. ::oink::Plus nog gaan lesgeven en Uko nog iets ernaast. Ik geloofde haar niet. En geloof me opstarten met een baby is vele malen makkelijker als met 3 kleine peuters die constant aan je rokken hangen.
Wat doe je dan als je wint en na een paar weken of maanden blijk je zwanger te zijn? Gooi je dan de deuren dicht?
Uiteindelijk blijkt nu de spaanse droom toch niet echt een droom te zijn geweest.
Ik kan op de site van net5 niet vinden wie er van de 2 stellen zou hebben gewonnen.
Helemaal mee eens Marlie. Toch denk ik dat het beter is dat ze terug zijn gegaan naar Nederland. Als Esther nu al zoveel haar bed opzoekt, worden het een paar zware maanden voor Luc!
Zoals de ene spaanse dame al zei, zwangerschap is geen ziekte!!! Even bij het gezelschap gaan zitten gaat echt wel.
Maar goed, toch respect voor de keus om terug te gaan. Beter nu, dan er achter komen dat je naar huis wil als je de winst hebt binnengehaald, en de tent alsnog moet sluiten.
(Ik ben wel een beetje nieuwsgierig of er al een baby is geboren, en hoe het gaat met dit stel

)