Auteur Topic: Welkom SchocoBear!  (gelezen 331 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom SchocoBear!
« Gepost op: 13-01-2010, 15:04:55 »
SchocoBear van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

De Mollenjacht is weer begonnen !! Speur mee naar verborgen hints ::vergroot:: of maak de Stemwijzer zodat je weet op wie je kunt stemmen in de WIDM-Pool. Luister ook iedere week weer naar een nieuwe WIDM-Podcast waarin de leukste weetjes van de week zijn samengevat door onze eigen JvB :D
Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :)   
Geniet ook van alles wat Realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         
Tot ziens op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline SchocoBear

• Forumlid
Re: Welkom SchocoBear!
« Reactie #1 Gepost op: 13-01-2010, 15:19:28 »
Hartelijk dank voor het welkom heten.
Ik ben eerder actief geweest binnen deze omgeving als Mole Catcher maar het daarbij gebruikte email-adres heb ik niet meer actief en daardoor kon ik niet meer inloggen onder die naam. Het wachtwoord was ik ook vergeten omdat het toch een aantal series geleden is voor mij dat ik actief mee kon zoeken, vanwege de uitzendavond donderdag...

Nu heb ik donderdagavond weer beschikbaar en ga ik weer meezoeken.
Ik moet wel bekennen dat de serie al weer bijna begonnen was voordat ik het door had, dus heb vorige week de pool-gegevens niet in kunnen vullen.
Ik moet me dus nog een beetje verdiepen in de huidige serie, maar zal deze week de pool wel proberen in te vullen.
Ik zal overigens niet de meest actieve persoon zijn op dit forum, dat is gewoon niet zo mijn ding.
Maar als ik aanwijzingen zie dan zal ik zeker niet nalaten om dit te melden.

Offline kelly58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2010, 15:34:50 »
welkom schocobear ::zwaai::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2010, 15:40:25 »
Welkom hier, schocobear!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #4 Gepost op: 13-01-2010, 16:50:39 »
SchocoBear hele fijne tijd op Realitynet.Org en WieIsDeMol.Com en alle andere Dochtersites en Forums.

Hele fijne tijd gewenst,

Groeten,  ::zwaai::

Nîcky